blond haar bruin verven

Hoi allemaal,

ik wil graag mijn (vrij licht) blonde haar bruin verven hoe kan ik dit het beste doen?
ik ben heel erg bang voor een groene gloed dit heb ik al eerder gehad toen ik van blond naar bruin ben gegaan iemand idee hoe ik dit kan voorkomen ?

Oke laat ik je een ding zeggen.
Dit is mij van te voren niet verteld.
Ik had ook blond haar en heb het bruin geverfd.
Je kan het niet meer terug naar blond verven!
Alsjeblieft denk er goed over na, mij is dit nooit verteld en heb er ongelofelijk veel spijt van gekregen.

Heb het uiteindelijk na veel verven knippen en highlights toch blond/lichtoranje gekregen.

Oke ff on-topic. ik gebruikte actionverf hahaha was iets van 2 euro of zo maar werkte prima en had mooie kleur. Bleef ook zitten tot de uitgroei, dus niet dat het vervaagde na een tijdje

Ik heb zelf midden/donkerbruin haar en ik verf het meestal donkerbruin/zwart dus ik heb niet echt ervaring met blond naar bruin maar als ik jou was zou ik het niet doen, aangezien je haar licht blond is krijg je die kleur nooit meer terug. Je kan het blonde wel terug krijgen maar niet meer hoe het was. Je kan inderdaad ook een groene gloed krijgen en je moet het ook echt bijhouden aangezien je de uitgroei goed gaat zien. Als je het toch wil laat het bij de kapper doen. Als je echt donkerder haar wil zou ik eerder donkerblond doen of donkere plukjes in je haar en steeds meer erin doen dus lowlights.