blond/donkerblond.

oke ik heb dus een vraagje, ik ben blond van mezelf donker blond… maar ik verf mijn haar echt al 4 jaar, het is nu dus gewoon bijna WIT door de zon etc. en het is zo licht dat mijn haar donkere haarverf niet meer pakt ofzo…
heeft iemand ervaring met heel licht haar en donkere hilights erin ofzo? want ik vind het echt verschrikkelijk dit witte haar!! ik wil het dus gewoon middel blond natuurlijk… maar het pakt echt niet meer…

iemand tips??? waardoor haar beter pakt ofzo? of iemand ook bijna ‘wit’ haar dat echt moeilijk donker word…
ik baal echt vreselijk!!!

bedankt vast:$

Geen idee sorry, up!

ik heb wit haar en ik ben er verliefd op :3
maargoed.
ik heb het wel eens middenblond geverfd, 2x zelfs, alleen het werd beide keren groenig :’)
laat het bij de kapper doen!

ja, echt irritant… die groene gloed steeds, maarja bij de kapper ben ik 80 euro lichter… word echt gek van dat witte!!! het pakt gewoon niet eens meer een donkere kleur echt vervelend, dus ik dacht mischien donkere hi lights…

bel de kapper even haha

Ik vind dat juist heel mooi, zo’n licht haar! Maar goed, als jij het niet mooi vind kun je er denk ik het beste gewoon even bij de kapper mee langs gaan.

ik zie weleens meisjes met zulk haar
Dat vind ik zoooo mooi
het lijkt wel van wolken gemaakt ofzo…
echt cool :grin:

Je kunt het ook bij de kapper vragen ja
voor een vraag hoef je toch niet te betalen denk ik… :stuck_out_tongue:

hmm ja nja, soms is het wel mooi, maar het gaat echt irriteren, het is gewoon echt bijna wit en in de zon word het nog lichter… wil gewoon natuurlijke kleur weer,
maar heeft niemand ervaring met heel licht haar, die er donker hilights in deed?
heb het btw voor dat ik vakantie had nog bij de kapper laten doen kleur 8.5 ( bijna bruin ) en ik ben nu 3 x wezen zwemmen en gezont, en het is weer wit -.-

higlights zijn niet zo duur.
bel desnoods een thuiskapper (o.a te vinden op marktplaats)

permanentje?

uh? :’)

maar je eigen kleur is helemaal wit? Want als het geverfd is zou ik het uit laten groeien.

nee is geverfd wit, maar waars. zovaak geverft (licht geverfd) dat mn haar donkere pigment niet meer pakt ofzo, word echt gekkkkkkk