blond-bruin

Ik heb van mezelf donkerblond haar, verf het nu al een tijdje heel witblond. Nu wil ik eens iets anders, maar ik vind het zonde om mijn blonde haar permanent een andere kleur te geven. Dus ik wil eens kiezen voor een bruine kleurspoeling ofzo. Maar ik vroeg me af: pakt dit op (blond)geverfd haar? En als het pakt, gaat het er wel met 100% zekerheid uit na een paar wasbeurten of blijf je altijd een soort ‘gloed’ zien? iemand hier ervaring mee?

uhm, ik heb niet echt ervaring met haarverf enzo, maar volgensmij blijf je altijd wel een gloed zien na een spoeling.

ook na een kleurspoeling die er na 8 wasbeurten ofzo uitgaat?

Ja ik had ook een bruine spoeling gedaan, en dat bleef dus gewoon zitten tot een bepaald moment . dus het was wel lichter, maar niet helemaal dr uit. dus wel een beetje bruin nog. dus ik zou nog ff goed nadenken.

(Of doe het na de zomer, ik vind blond haar in de zomer namelijk het leukst!)

Het zal vast wel pakken, maar je blijft inderdaad altijd nog wel een gloed zien.

ik heb casting van loreal gebruikt (niet de creme gloss!!) in de kleur licht bruin (dat is echt donker hoor!) op m’n natuurlijke blonde haren en het pakt geweldig vind ik :slightly_smiling_face: na 6 weken nog steeds een mooie kleur. ik heb echter geen ervaring met geverfd haar maar ik zie niet in waarom het niet zou werken.

Hmmm… ik zou heel graag een keer een andere haarkleur willen voor een paar dagen, maar als je die gloed blijft zien toch maar niet dan.