Blokkeren

Iemand valt mij lastig wie ik al een paar keer duidelijk heb gemaakt dat ik haar vervelende berichten niet waardeer. Is het mogelijk om deze gebruiker te blokkeren?

Ik heb antwoord gehad op mijn vraag!

Are you serious bro?

Wie?

Ik denk het niet, misschien eens noten naar een mod of die gebruiker reporten

Dit *zwaait wild met haar armen* is internet. Op internet wordt heel veel gezegd door mensen van over de hele wereld. Stel je niet zo aan alsjeblieft. Het is maar internet.
En meteen iemand willen blokkeren omdat je haar reacties niet aardig vindt? (ik heb ze gelezen en het was helemaal niet onaardig bedoeld)
Please, grow up.

Ik vind het heel jammer dat ik geen eens een normaal antwoord van sommige kan krijgen!

Ja ik ben serieus ja, anders maak ik toch geen topic aan?

Het ging geen eens om jou dus sit down please.

er zijn mensen die serieus reageren, negeer het dan niet

Oke dankjewel, waar kan ik zien wie de moderators zijn?

Ik was nog bezig met reageren.

dat staat in het ‘alles wat je wilt weten over girlscene’-topic
Ik denk dat Pivoine, Achilles en DuCoq het actiefst zijn, dus misschien best 1 van hen noten

Waarom zeg je dan dat niemand serieus reageert :’)

Pardon?

Oke dankjewel!

Oh, en maak inderdaad een paar printscreentjes, want de mods kunnen je notes niet lezen

http://buzzgasm.com/wp-content/uploads/2012/11/Welcome-to-the-internet-Ill-be-your-guide.jpg

Thanks!

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om mensen te blokkeren. Mocht je nou echt lastig gevallen worden door iemand, note dan inderdaad één van de mods. Wij kijken dan wat er aan de hand is en of er sancties moeten komen. Wel blijft dit natuurlijk een openbaar forum vol met (puberende) meiden, dus kun je niet verwachten dat je altijd reacties krijgt die je aanstaan. Dat wil echter niet meteen zeggen dat je lastig gevallen wordt.

Oke dankjewel! Nee dat begreep ik zelf ook nog wel haha, natuurlijk kun je het niet altijd met elkaar eens zijn. Maar een reactie krijgen die je niet zo aanstaat of zeer vervelende berichten ontvangen is wel een groot verschil.

Daarom mag je altijd één van de moderators een berichtje sturen als je het idee hebt dat je lastig gevallen wordt.

In dit topic vind je wie de moderators zijn: http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/alles-wat-je-moet-weten-girlscene-ook-voor-vragen-lees-beginpost-248737.0.html. Ook kun je daar verdere vragen stellen over het forum.