Blokbeugel

Hey!

Ik krijg over een week een blokbeugel (activator) en ik ben erg benieuwd of jullie tips hebben? Alvast bedankt xoxo

(srry als hier al een topic over is)

Ik heb er ook altijd een gehad toen ik jonger was, in het begin voelt het echt verschikkelijk een heel raar maar je went er op een gegeven moment vanzelf aan !

Oh gelukkig want ik had van iemand gehoord dat ie echt vreselijk zat enzo.

Ik moet er waarschijnlijk ook een. Hellaas pindakaas, het zit helmaal niet lekker en praten lukt ook niet makkelijk. Maar je krijgt er gelukkig wel een mooi gebit van.

mijn zusje heeft er 1. Ze vind hem alleen niet zo leuk…

Je gaat er niet van houden iig. In het begin zit de beugel irritant en zal je je tanden voelen aanspannen, daar wen je geleidelijk aan! Succes!

Ik heb er vanaf groep 5 tot groep 8 1 gehad.
WAT EEN HEL.

Geen prettige tijd, nop. Het jammere is dat alles nu weer staat als voorheen.

Ik heb er een gehad maar het viel niet op bij mij, na 2 jaar met beugel rondgelopen te hebbne vroegen mensen al sik over mijn “blokjestijd” praat van : “had je een beugel?!” duzz misschien valt het niet eens op

en daarbij, je kan de kleur van elastiekjes kiezen!

die van mij viel 's nachts altijd uit mijn mond, heel irritant!

ik ben er vanaf, had alleen bovenste tanden
deed m overdag nooit in! alleen snachts of na school… vreselijk ding!

Verschikkelijk ding, ik heb hem. In het begin doet hij heel erg zeer maar na een tijdje wen je er wel aan, ik heb alleen nog wel wat problemen met duidelijk praten. Gelukkig ben ik er bijna vanaf. :upside_down_face:

Ik heb er ook een gehad en ik vond het vreselijk, iedere keer ding voor het eten eruit halen en dan aangegaapt worden als je dat doet :s ik moest hem ook s’ nachts in en elke ochtend was ik hem kwijt, ortho heeft hem wel 5 keer aangepast en toch was ik hem elke ochtend kwijt en lang die achter m’n bed! Het enige leuke was dat ik zelf een kleur mocht kiezen en er ook glitters in mocht :slightly_smiling_face:

Ik heb er een, een hele tijd al en hij mag er bijna uit!! :slightly_smiling_face: Hij had er al uit gemogen, (maandag), maar die afspraak moest ik verzetten in verband met tentamens.

Oehh!! Dat ga ik ook vragen morgen!!

Ik had er ook één en ik had er serieus een schijt en schijt hekel aan…
ik kon er niet mee praten, alleen maar een beetje mompelen wat je niet eens kon verstaan. Ik weet nog toen ik hem uit deed er allemaal kwijl draden uit mn mond kwamen (lekker fris)
Omdat je zo een apparaat in je mond hebt ga je ontzettend kwijlen, erg vervelend.
En awkward als je dat ding op school moet dragen. :’)
mocht hem gelukkig snel inruilen voor een slotjes beugel, veel beter.

Heb er een gehad echt verschrikkelijk. ik kon niet slapen met dat ding in dus moest hem ook overdag vies kwijl overal en hem kwijtraken xD

Volgens mij heb jij het over een slotjes beugel…?

Ik hoefde 'm gelukkig alleen 's nachts te dragen. Met zo’n dom ding wat over je hoofd ging. Het enige wat echt vervelend was dat ik 's ochtends onwijze pijn aan mijn tanden had door dat ding(en veel meer pijn dan bij mij slotjesbeugel) waardoor ik amper kon ontbijten.

ik heb er anderhalf jaar een gehad. wat een verschrikkelijk ding. moest hem 24 uur per dag in maar na een tijdje had ik er echt schijt aan en deed ik m gewoon uit met eten (er zat altijd zoveel eten in dat ding ook!) ik was ZO blij toen ie kapot ging en mijn tandarts zei dat ik een andere beugel mocht.