Blogspot of Tumblr?

heeyheey,

Ik had een vraagje…ik wil al een tijdje een eigen blog maken maar ik kom er elke keer maar niet uit of ik dat via blogspot of via tumblr moet doen? Wat denken jullie? Hebben jullie een blogspot pagina of tumblr? Verder had ik nog de vraag of mensen die jou volgen op tumblr kunnen zien hoeveel followers jij hebt? Of kunnen ze alleen zien welke mensen jij volgt?
Ik hoop dat jullie mij een advies geven want ik wil echt snel aan een eigen blog beginnen :slightly_smiling_face:

dikke kussss

Blogspot is fijner voor een blogs sowieso, tumblr vind ik relaxter voor plaatjes en rebloggen en alles.

Ik heb blogspot en tumblr. Blogspot is meer om echt een blog te beginnen met lange teksten etc. Tumblr is fijner als je enkel afbeeldingen en quotes wil bloggen en reblogen etc. Bij bepaalde thema’s kunnen andere zien wie jij volgt maar niet hoeveel volgers je zelf heb geloof ik.

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/tumblr-blog-200168.msg8744678.html#msg8744678

Ik heb tumblr gekozen omdat ik niet echt een “blogblog” wou hebben. Tumblr vind ik beter bij mij passen, ik hou niet van eindeloos gezever over een bepaald onderwerp (voor mezelf dan, ik lees wel graag blogs). Ook omdat ik een blog heel persoonlijk vind. Ik ben bang dat ik dingen op het internet zou zetten dat iedereen kan lezen, waar ik dan later spijt van zou krijgen. Wat ik dan wel weer een minpunt vind aan tumblr is dat veel mensen alles gewoon rebloggen, niets zelf maken of gewoon alleen maar mooie prentjes erop zetten.

Ik heb het allebei, tumblr gebruik ik gewoon om inspiratie op te doen zeg maar en te rebloggen en korte tekstjes / zinnetjes te schrijven. Mijn blog om mijn ervaringen met anderen te delen!

Tumblr doe ik :slightly_smiling_face:

tumblr! :]

me too :slightly_smiling_face:

tumblr vind ik fijner voor de leuke plaatjes enzo :slightly_smiling_face:
blogspot meer voor het bloggen

ghehe, klinkt heel logisch

haha thanks allemaal!! Tumblr it is :slightly_smiling_face: ik weet alleen niet zo goed hoe je een thema kunt gebruiken want elke keer als ik daarop klik customize your tumblr en dan themes dan lukt dat niet…weet iemand misschien wel hoe je thema’s kunt vinden en gebruiken voor je tumblr??