Dit vraag ik mij dus al heel lang af; waarom en hoe word een blog uitgelicht? Het is niet dat ik mij persoonlijk aangevallen voel, ik schrijf zelf geen blogs. Maar ik vind het zo lullig voor meiden die wel zelf blogs schrijven, er echt werk van maken en hun best doen om ook eens uitgelicht te worden… en er vervolgens blogs worden uitgelicht die gewoon knip en plak werk zijn. Wie bepaalt dit?! Het lijkt mij sterk dat GS niet wist dat bijvoorbeeld die blog over ‘‘wat je denkt voor je instagram gedoe plaatst’’ niet van Ze.nl kwam, aangezien zij elkaar wel redelijk nauw volgen. Zo zie ik veel meer uitgelichte blogs die letterlijk zijn overgenomen, of iets zijn aangepast en meer niet. Dus mijn vraag; hoe en wie bepaalt welke blog word uitgelicht? Ik vind het erg sneu voor meiden die wel echt hun best doen, + dat ik die blogs bekijk om iets leuks te lezen, niet om een knap staaltje knip en plak werk te zien. Volgens mij zijn er veel meer meiden die zich hier aan ergeren, dus bij deze. Ik hoop dat dit gelezen en begrepen word, en er misschien iets mee word gedaan!
Hier dacht ik ook al aan net. Niet alle uitgelichte blogs zijn slecht, maar een aantal zijn gewoon puur knip en plakwerk…
Danique had een tijd terug gezegd dat het om likes ging, en toen had goldie een blog gemaakt met 60+ likes, en die werd niet uitgelicht. daarna vertelde ze dat Danique zelf de uitgelichte blogs kiest. Erg verwarrend allemaal…
Ik had het ooit aan Danique gevraagd, en toen zei ze dat ze ze lazen en er de beste uitkiezen. Maar daar geloof ik echt niets van, als je kijkt wat voor rommel ze uitlichten
Om antwoord op je vraag te geven: Danique licht de blogs uit. Danique leest mee dus ze zal ongetwijfeld dit topic ook lezen.
Maar er zijn zoveel goede blogs en die worden eigenlijk bijna nooit uitgelicht, dat vind ik echt jammer, want hierdoor krijg je het idee dat blogs per se roze en meisjesachtig moeten zijn wil je ze uitlichten.
Dat kan ik goed begrijpen, maar meer dan antwoord op de vraag geven kan ikzelf niet doen.
Kun je je dan nog steeds opgeven?
Dat zag ik gisteren toevallig ook inderdaad, ik denk dat het automatisch op likes gaat? Geen idee…