Bloggers gezocht enzo!

Hooi!
Ik wil heel graag samenwerken met wat bloggers, voor mijn webshop.
Dat ze voor mij een stukje over mijn webshop schrijven, en dat jullie daar natuurlijk wat voor terug krijgen. ik weet eerlijk gezegd alleen niet zo goed wát ik daarvoor terug moet geven! misschien een waardebon? kortingsbon?
wat vinden jullie redelijk, voor iemand die gewoon een leuk stukje op haar blog schrijft? en wie zou het willen doen? (:

edit: Ik heb in ieder geval iemand gevonden voor de sieraden die een give-away wil doen.
Nu zoek ik iemand die een give-away wil doen of een stukje wil schrijven over piercings.

als ze wat voor je webshop moeten schrijven zou je misschien wat producten die je verkoopt in je webshop kunnen opsturen, zodat ze in alle eerlijkheid kunnen vertellen wat de kwaliteit is van wat je verkoopt oid?

Artikelen uit je webshop inderdaad, net als bij een give-away. Dat vind ik het beste. Of een waardebon voor je webshop.

nee sorry, maar wel heeele leuke dingen verkoop je! :grinning:

Nouja, het probleem is dat ik niet heel veel van een artikel in heb gekocht, omdat ik pas net begonnen ben, dus dan kan ik eigenlijk niet zomaar wat weg geven haha :’)
wel onhandig.
Het zou wel een keer kunnen, maar dan zoek ik wel een blogger met veel volgers (een druk bezochte blog) natuurlijk!

ik wil wel een stukje schrijven.
en verder hetzelfde als wat lisehhh&pevensie zeiden

Ik wil inderdaad ook best voor je schrijven.

Mag ik vragen wat de dikte van je tongpiercings zijn? Die van Chirurgisch staal?

Ik wil t ook wel doen en geef maar wat je 't waard vindt.:slightly_smiling_face:

Ik zou ook een give-away doen met een artikel uit je webshop.

Ik heb in ieder geval iemand gevonden voor de sieraden die een give-away wil doen.
Nu zoek ik iemand die een give-away wil doen of een stukje wil schrijven over piercings.

Ik heb hier 1.6 en 1.2 liggen.

Oh dat lijkt me leuk, ben alleen al een tijdje gestopt met m’n blog, so.

Mooie site hoor, lekker overzichtelijk ook :’) Als ik een piecing had gehad had ik er zeker eentje bij je gekocht!

Enne, Ben ik een SPAM machine?
Daar moest ik zo om lachen hè :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha ja :‘D best erg he! :’)

Als je wil dat blogs over je shop schrijven zal je toch iets moeten weggeven. Dat heet ‘reviewen’.

Ik sta er wel voor open. M’n site (blogspot) zie je hieronder staan. :wink:. Veel succes!

Mooie site inderdaad!

Ik wil best wel gratis iets over je site schrijven hoor :slightly_smiling_face:.

je zou ook op je website een plek kunnen maken waar dan alle links staan van alle bloggers die iets over je website hebben geschreven.

ah m,aar ik lees net dat je alleen nog iemand zoekt voor de piercings :grinning:. daar heb ik niet zo veel verstand van.

oke ik ben niet goed in schrijven, maar ik heb een stukje over je webwinkel geschreven :slightly_smiling_face:

http://raass-photography…m/2011/08/jewelrybox.html

Ik zou best wel iets willen schrijven of giveaway willen houden. (ga ik binnenkort sws doen ivm verjaardag) Verder heb ik alleen normale oorlelgaatjes en in mijn kraakbeen.