Blogger

Lieve meiden,

Graag zou ik van jullie willen weten welk onderwerp jullie interessant vinden om te lezen in een blog, bv. over fashion, gadgets, dieren etc.

Dankjulliewel!

Een blog moet spontaan gebeuren, en iets wat jezelf leuk vind, je moet je niet aanpassen aan wat mensen willen, want dat is heel verschillend. :slightly_smiling_face:

Daar zijn de meningen over verdeeld, ik wil bloggen met een deel van mijn interesses maar ook die van de lezers!

Ik denk dat het aanpassen aan lezers pas komt als je ook daadwerkelijk lezers hebt.

Ik persoonlijk vind het fijn als mensen bloggen over wat hun interesant vinden en niet een onderwerp waar al dood word over geblogt.
Tuurlijk leuk zo een webshop maar als ik hem op 10 blogs zie en alle 101 de blogs prijzen het het zelfde aan dan ben ik weg 8D

Mensen vinden het vaak leuk als een blog (een beetje) persoonlijk is, aangezien mensen in het algemeen wel nieuwsgierig zijn :slightly_smiling_face: Maar misschien kan je dat combineren met iets wat je leuk vindt, zoals make-up of kleding ofzo.