Blogger wedstrijd, bloggers gezocht

Hallo allemaal!

Mijn naam is Zoë, ik ben 15 jaar en heb al drie jaar een modeblog. (www.StylePapillon.com)
Ik heb al relatief veel bereikt met mijn blog: uitnodigingen voor fashionweek, blogger voor roosdorp opticiens, social media consulant voor Mart Visser en V&D, op de thee bij Bas Kosters en een aantal andere events. Ik vond een modeblog een beetje gewoon worden en wil graag Style Papillon omtoveren tot een online magazine met tips en tricks, trendupdates, outfits, news en veel verschillende topics. Maar dan heb ik wel een redactie nodig! Daarom mijn oproepje voor wat enthiousiaste mensen die graag voor Style Papillon willen bloggen.

Dat klinkt misschien heel saai, maar ik had hele leuke dingen in gedachte. Ik zoek ongeveer acht mensen, waaronder verschillende topics:
-Menswear (eventueel)
-Fashion news
-Hair en beauty
-fotografie
-Trends
-Street Style
-Tips en tricks
-Hotspots

Als je voor Style Papillon blogt, staat daar natuurlijk wel iets tegenover. Ik zal de persberichten die ik binnenkrijg en de producten die ik krijg aangeboden verdelen onder ‘het team’, daarnaast was ik van plan leuke kleine events te organizeren zoals een etentje of een dagje ergens heen zodat iedereen elkaar een beetje kan leren kennen. En natuurlijk neem ik een van de leden mee naar fashion week zodat hij/zij ook weer inspiratie op kan doen.

Heb je interesse?

Stuur dan een emailtje naar zoegust@hotmail.com met in het onderwerp: Bloggers gezocht
Met je naam, leeftijd en welke topics je wel leuk lijken!

Groetjes,

Zoë Akihary (www.StylePapillon.com)