Blogger verkoopt! Asos, Nelly, New Look, Zara, H&M, trend maat S en M

Hallo meiden! Ik ga verhuizen en heb helaas minder ruimte voor mijn kleding straks. Ik heb echt veel te veel kleding en daarom doe ik een hoop weg. Ik ruil dan ook niet! Hou het goed in de gaten want er zullen iedere dag nieuwe kledingstukken opkomen.

Ik heb zelf maat 36/S. Bijna alles past ook met deze maat, enkele kledingstukken zijn maat M.

Ik ga altijd heel zuinig met mijn kleding om. Alles is dus in zeer goede staat. Ik heb het meeste ook gewoon niet vaker dan 2 keer gedragen.

Sommige meisjes zullen mijn prijzen misschien duur vinden. Ik denk dat de meeste toch wel weten dan een aantal merken die ik verkoop gewoon duurdere merken zijn. En nogmaals alles is echt in zeer goede staat.

Mocht je vragen hebben, stuur me altijd een berichtje.

Je kunt altijd bieden via Marktplaats. Hier zul je sneller antwoord op krijgen dan op Girlscene. Dit omdat ik een app van marktplaats heb, en het dus meteen kan zien als ik biedingen of reacties heb.
Natuurlijk hou ik het hier ook iedere dag in de gaten!
De link van mijn marktplaats is : http://www.marktplaats.nl/verkopers/2403982.html

Als je in de buurt woont, mag je het kledingstuk ook altijd komen bekijken. Dit zal alleen in het weekend kunnen, omdat ik dan thuis bij mijn ouders ben.

Ik hoop dat er wat voor jullie bij zit!

Crop top van New look. Nog zo goed als nieuw!
Het is een maat S, maar kan ook met een M. Het is een wijd model.
Bieden vanaf 12 euro.

Crop top van Asos. Prachtig maar helaas te groot. Het is een maat M. Kaartjes zitten er nog aan!
Was een prijzig topje!
Bieden vanaf 17,50

De bekende trui van de Zara! Past met Zowel S als M. Het is een S! Nog zo goed als nieuw!
Bieden vanaf 20 euro.

Prachtig pailletten biker jasje van Ambika. Het is een Maat M, maar kan ook met een S.
Nog zo goed als nieuw! Mist geen pailletten! Was een erg prijzig jasje!
bieden vanaf 30 euro.

Kanten topje van Object. Nog zo goed als nieuw! Er staat dat het een L is maar valt zeker niet zo. Eerder als een S. Bieden vanaf 12 euro.

Boyfriend blazer van Zara. Het is een maat M, maar kan ook met een S. Het jasje ziet er nog goed uit!
Nieuwprijs was 50 euro. bieden vanaf 20 euro.

pailletten jurkje van Promod! Het is een maat M. Ik heb het jurkje met een S gedragen. dan valt hij wat losser zoals je ziet. Nog in perfecte staat! Mist geen pailletten!
bieden vanaf 17.50

rode blazer van H&M. er staat maat 38 in, maar ik vind het jasje eerder als een 36 vallen.
Paar keer aangehad, ziet er nog goed uit!
bieden vanaf 15 euro.

Prachtig kanten pailletten jurkje van Zara. Het is een maat S en valt ook zo. In een opwelling gekocht en daarna nooit gedragen, omdat ik hem toch te kort vond voor mij. (Ik ben 1.76)
Hij is dus helemaal nieuw, wel zonder kaartjes. Was een prijzig jurkje!
Bieden vanaf 30 euro.

Cut out jurkje van New look, ook te koop bij Nelly.
Het is een maat S en valt ook zo.
Bijna nooit gedragen, echt nog zo goed als nieuw!
Bieden vanaf 12 euro.

Leuke spulletjes! Helaas heb ik een xs :frowning_face:

Heb veel interesse in 1 en 3!!! Ruil je die ook?

Bedankt!! Nee sorry ik ruil niet, heb echt ruimte nodig haha!

Prachtig pailletten biker jasje van Ambika
Ruilen? :slightly_smiling_face:

Nee sorry ik ruil niet!

upppp!!! :upside_down_face:

Leuke spullen ! Helaas niet mijn maat, zie dit maar als een up :slightly_smiling_face: