Blogger: randen v.d. foto's

Heeey!

Ik heb zelf een blog op blogger (dus .blogspot) maar er zitten zeg maar ‘randen’ aan mijn foto’s, en dan vind ik zelf best irritant. Als je kijkt naar theblondesalad heeft zij dit ook… weet iemand hoe je dit weg kunt halen?

Liefs!

Ja! Wat je dan moet doen is je gaat naar ontwerpen en dan naar geavanceerd. Dan kan je weer kiezen uit afbeeldingen. Daar druk je dus op :slightly_smiling_face:. En dan kan je kiezen welke kleur je randkleur moet hebben en dan kan je op transparant klikken! Ik hoop dat je het begrijpt en anders stuur je maar een note :slightly_smiling_face:

volgens mij ligt het aan het thema ding dat je gebruikt. Als je weg wilt moet je ander thema doen. Héél soms bij sommige thema’s/whatever heb je ook een kopje ‘details afbeelding’ (of iets in die richting).

Weet het niet zeker, maar ik heb het idee dat het wel zo is :’(

edit; oh zie al dat je heb geantwoord. Als ik dat doe gaat die schaduw niet bij mij weg op een of andere manier.

Ja dat doe je bij sjabloonontwerper en dan ga je naar afbeelding en dan bij randkleur gewoon dezelfde kleur als je achtergrond geloof ik!

Okee dankjewel allemaal! <3