Bloggenn!! <3

Hoi lieve meiden,
ik ben sinds gisteren pas begonnen met bloggen en ik zou het superleuk vinden als mensen mij kritiek willen geven. Omdat ik graag beter wil worden in schrijven.
En als je daar helemaal geen zin of tijd voor hebt mag je me ook gewoon laten weten wat jij leuk vind aan blogs of wie je favo blogger is!

Dusss, lees jij wel vaker blogs of vind je het gewoon leuk om kritiek te lezen dan zou ik het super vinden als je mijn blog even wil bekijken.

Ik wil er best iets voor terugdoen, dus als je meer lezers op je eigen blog wilt, meer volgers op Twitter, meer views op je youtube filmpje wilt enz, moet je dat maar gewoon in een reactie zetten.
Ik hoop dat er lieve meiden zijn die me willen helpen!

Xxxxx May :wink:

Ps. ik ben natuurlijk pas net begonnen, dus heb niet zo heel veel natuurlijk, maar ik wil graag verder gaan met als onderwerp ‘lifestyle’!

Wil je ook kijken op mijn blog: www.my-beauty-blogx.blogspot.com

Hai Gabriela,
ik heb alles nu al gelezen want je post zijn best kort, wat ook niet zo gek is als je elke dag wat update. Ik heb voor mezelf bedacht om 2x per week iets te uploaden zodat ik niet snel door mijn ideeën ga en ik langere verhalen kan schrijven. Misschien ook iets voor jou?
En verder zou ik aanraden je post nog een keertje na te lezen op spelling want ik heb hier en daar wel wat kleine foutjes gezien. Maar ga verder vooral zo door :wink:

Is het vragen om kritiek reclame? Ik zeg ook helemaal niet dat er gelezen moet worden. Als je geen zin hebt mag je ook gewoon laten weten wat je leuk vind aan blogs of wie je favo bloggers zijn, want daar wil ik ook van leren!

Wil iemand me dan even wegwijs maken op Girlscene en vertellen wat wel en niet mag? Is het reclame alleen omdat ik een link gepost heb?

Ik vraag niet perse of mensen het willen lezen, maar ik wil ook graag weten wat jullie leuk vinden om te lezen. Dus als je geen zin hebt om op mijn blog te kijken hoor ik graag wie jullie favo bloggers zijn of wat jullie leuk vinden aan een blog.
Daar wil ik allemaal van leren! Of mag ik dat ook niet vragen?

In ieder geval bedankt voor je feedback!

Waarom twee topics doei

Omdat ik dacht dat de eerste niet helemaal goed stond, maar moet hem nog verwijderen. Alleen ik weet niet hoe dat moet

Dat kan alleen een mod.

Dankjewel! Je hebt vast al gemerkt dat ik hier behoorlijk nieuw ben. Super bedankt voor je reactie