Bloggen

Hoi,
Ik ben 13 jaar en ik kijk regelmatig naar beautygloss. Het valt mij op dat ze ontzettend veel make-up gebruikt. Nu was mijn idee. Ik maak ook zo’n blog. Maar dan voor meisjes die niet heel veel make - up gebruiken omdat dat niet mag bijvoorbeeld. En dat ik me dan bijvoorbeeld meer bezig hou met nagellak enzo. En ‘party’ looks. Ik ben een van de serieuzere mensen in de brugklas dus ik ga dan ook echt een plan opzetten, mijn vraag was. Ben ik niet te jong voor zoiets? Moet ik niet even wachten tot ik 16 jaar ben ofzo?

In mijn ogen zit er niet echt een leeftijd verbonden aan het bloggen, ik begon met bloggen toen ik twaalf was, dus in mijn ogen ben je er nooit echt te jong voor. Als het je leuk lijkt moet je het zeker doen, maar ik hoor wel dat er een lichte twijfel in zit. Denk anders nog even na.

Ja een lichte twijfel is er wel, aan de andere kant lijkt het me ook heel erg leuk! maar heel erg bedankt voor je antwoord!

Mag je hier in vragen

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-algemene-039vragen-en-tips-voor-blogs039-topic-122175.0.html