Bloggen, ja of nee?

Hoi,
Ik ben 13 jaar en ik kijk regelmatig naar beautygloss. Het valt mij op dat ze ontzettend veel make-up gebruikt. Nu was mijn idee. Ik maak ook zo’n blog. Maar dan voor meisjes die niet heel veel make - up gebruiken omdat dat niet mag bijvoorbeeld. En dat ik me dan bijvoorbeeld meer bezig hou met nagellak enzo. En ‘party’ looks. Ik ben een van de serieuzere mensen in de brugklas dus ik ga dan ook echt een plan opzetten, mijn vraag was. Ben ik niet te jong voor zoiets? Moet ik niet even wachten tot ik 16 jaar ben ofzo?

Als jij het leuk vindt, moet je het doen :slightly_smiling_face:

Mascha van Beautygloss is ook jong begonnen volgens mij, trouwens.

Het maakt opzich niet veel uit hoe oud je bent. Je bent nog jong dus je kan er heel erg in groeien! Dus wanneer je zestien bent dan ben je misschien al heel ver in het ontdekken en het aanpakken van een blog. Dus als ik jou was zou ik zeker gewoon beginnen.

Er zit niet echt een leeftijd aan vast, dus ik zou zeggen gewoon doen! Als je nou toch vind dat het niet helemaal gaat kan je gewoon stoppen en over een paar jaar opnieuw beginnen toch?

Ik vind het al goed dat je je blog gaat richten op een bepaalde doelgroep. Ik denk dat het voor meiden van jouw leeftijd juist handig kan zijn dat iemand een blog begint die meer doet met budget make-up. (Er van uitgaand dat niet al je producten van dure merken zijn) Zeker voor beginnende make-up liefhebbers lijkt dat me heel erg handig.

Hoi allemaal,
Dankjewel voor de lieve reacties! Ik heb van zolder een (oude) video camera gevonden en op internet gezocht naar een goede website om mijn blog op te houden (gratis), en een video editor. Ik denk dat jullie me heel erg hebben geholpen. En wat Sara hierboven ook zegt, ik wil ook veel met budget merken doen enzo. Dankjewel iedereen! Zal ik een linkje plaatsen ergens als ik de beautyblog ‘‘gelanceerd’’ (haha) heb? Ik heb al een leuke naam trouwens! :sob::muscle:

XXX anna

Je bent misschien jong maar je klinkt als een jong meisje wat wél een plan heeft. Veel succes! :slightly_smiling_face:

Ik zeg: doen! Je hebt een doelgroep gekozen, je wilt een plan op gaan zetten en als ik het zo lees, heb je er ambitie voor.
En wat betreft je leeftijd: jong geleerd is oud gedaan, toch?
Stuur me maar een linkje als je je blog online hebt =)

Zal ik doen!

Ik zou het doen! Stuur me maar een link als hij er is!

Dit is hemm!

Mijn eerste filmpje!

Gewoon doen! Ik ben zelf op mijn 8e (ja echt, en ik ben nu 21) gestart met mijn eigen website en met wat ups en downs hem altijd blijven bijhouden. En gaandeweg word je vanzelf beter en vind je meer je eigen stijl :slightly_smiling_face: Bloggen is echt een kwestie van oefenen en gewoon doen!

En over je blog: Ik zou dat roze lettertype aan het begin van je blog wijzigen, dat scheve leest niet zo lekker.
En ik mis de prijzen van de nagellakjes :slightly_smiling_face: Verder heel goed, mooie grote foto’s.
Succes! :grinning:

Dankjewel voor de goede tips!