blog vragen~

ejj,
ik wil graag een blog gaan maken, en nu wil ik graag dat jullie even dit lijstje in vullen, zodat ik een begin kan maken.

dans/fashion/life
engels/nederlands
1 onderwerp/2 onderwerpen.
ik lees graag over:
ik vind het vervelend als een blog:
do’s:
dont’s:

thankyou! <3

sorry maar hier heb ik geen zin in.

ik ook niet

Dat moet je zelf doen. Het is toch zeker wel jóuw blog, of niet soms? :wink:

als je zelf geen begin kunt verzinnen ben je vast niet creatief genoeg om een blog te maken…

Je moet gaan schrijven over wat jíj leuk vind. Niet wat wij het leukste vinden!

inderdaad. ben ook pas met mijn blog begonnen, en het is gewoon leuk om te maken voor jezelf. natuurlijk is het leuk als andere mensen reageren en het ook leuk vinden, maar je moet doen wat jij leuk vind :slightly_smiling_face:

Helemaal mee eens. Een begin maken is lastig, maar als je eenmaal bezig bent komt het van zelf. Dus kijk naar wat je hobby’s zijn en dan komt het vast goed. Je maakt de blog in eerste instantie voor jezelf en omdat jij het leuk vind. Daarna komen de bezoekers en ga je ook een beetje naar hun wensen kijken :slightly_smiling_face:

dans/fashion/life
engels/nederlands
1 onderwerp/2 onderwerpen.
ik lees graag over:
ik vind het vervelend als een blog: alléén maar over diegene zelf gaat. but that’s just me, I guess. en je moet doen wat je zelf leuk vind om over te schrijven.
do’s: mooie lay-out, duidelijk lettertype, gewoon goed verzorgd enzo.
dont’s: engelse blog als je niet goed engels kan.

die laatste drie ingevuld omdat dat meer tips zijn, wat ik natuurlijk wél wil geven.
-x-