Blog vraagje

Hoi ik heb een vraagje over mijn blog. Ik heb een keer vanuit mijn blogaccount of hoe je dat ook noemt gereageerd op een andere blog van een oudere vrouw omdat ik vond dat ze hele mooie foto’s had gemaakt. nou is dus het probleem dat ze op élk bericht van mij reageert met een zweverig verhaal enzo en ik wil eigenlijk niet dat mensen denken dat dat mijn doelgroep is zegmaar:p die reacties verwijderen vind ik ook weer zo stom voor haar
dus wat zouden jullie in mijn situatie doen?

Ehm. Misschien kun je reacties uitschakelen (da’s een optie) of voor modereren kiezen (andere optie, dan kun je reacties wel en niet toestaan).

Want tja, anders zou ik het niet weten tbh, het voelt nogal rot om haar daarover te benaderen natuurlijk :confused:

Hihi, ik heb even gekeken.

Maar het valt nog mee toch? Ik denk dat ze vanzelf wel stopt :'D wij hebben ook wel eens rare reacties gehad, gewoon negeren.

Ik wilde reageren op je artikel maar wordpress haat mij :c

Maar tof, dat artikel met die films!

Nou, als zij ook via zo’n takkeomweg moet reageren denk ik dat ze snel stopt :’)

Als ik Wordpress zie geef ik nl de hoop direct al op op de mogelijkheid een reactie te posten ._.

Ik heb ook even gekeken, maar ik vind het persoonlijk ook wel meevallen.
Ik denk niet dat andere mensen er problemen mee hebben als zij reageerd hoor. Daarvoor gaan ze je blog heus niet minder door bezoeken.

Nah, heb ik altijd met WP. Dat ik moet inloggen en blablabla

Heb ook even gekeken! Vind het wel tof! (:
Zo heb je tenminste een beetje divers publiek!
Niemand gaat je blog er minder om waarderen hoor.

http://forum.girlscene.nl…list_messages/122175/last