Blog-url wijziging levert probleem op

Hai Meiden,

Voor het nieuwe jaar hebben Jumpstart (Kim) en ik onze blognamen veranderd en ook onze url. Maar sindsdien laat blogger én bloglovin’ nieuwe posts niet meer zien in het nieuwe posts lijstje, en lijkt het alsof de volgers niet zijn ‘meegekomen’ naar de nieuwe url. Bij nieuwe volgers lijkt hetzelfde probleem zich voor te doen. Heeft iemand dit ook gehad en hoe heb je dit opgelost?
Verwijs ons alsjeblieft niet door naar het vragen-voor-blogspot topic want daar wordt nauwelijks gekeken en we hebben spoedig hulp nodig!

Liefs

Up! :frowning_face:

Up (:

Arg wat irritant! Ik weet het niet :frowning_face:

Er is ook echt niks te vinden bij de ‘help’ afdeling van blogger. :confused:

Ahw nee toch : ( Ik heb echt geen idee! Als ik iets vind, laat ik het weten!

!$%@^@$&*^@#$%!@#$!$% up

Blogspot doet echt stom de laatste tijd… Zo komen de nieuwe blogs die ik volg soms wel en dan soms weer niet in mijn leeslijst en zo nog van die kleine dingetjes die irritant zijn! Is bij mij nu toch al wel een heel aantal weken en niet uit zichzelf weggegaan… Hopelijk vinden jullie een oplossing!

Up…
Ja blogger doet raar :confused:

En aan wie moeten we het anders vragen?

up!

Hebben jullie al een oplossing gevonden? Ik zou ook graag mijn naam & url veranderen maar ben bang dat ik in dezelfde situatie als jullie terecht kom.

up?

Waarom neem je geen contact op met blogspot dan?

Ik had dat ook eens, toen heb ik mijn naam weer terug veranderd naar mijn oude naam, en toen deed alles het weer, maarja dat is ook geen optie als je de naam/url niet leuk vind.

up