Blog sarahlaurenn, weet iemand wat er aan de hand is?

Hee meiden :slightly_smiling_face:
Eerder bekeek ik wel eens de blog van sarah lauren (sarahlaurenn) en ik zag haar ook wel op lookbook voorbij komen. Maar sinds een halfjaar ofzo is haar blog weg en haar lookbookfoto’s ook… En niemand weet wat er aan de hand is? Ze was wel erg dun, er gaat daarom ook wel rond dat ze misschien is overleden aan anorexia ofzo.
Ik ben dus wel benieuwd; weet iemand wat er aan de hand is?

Foto’s van haar:

http://i54.tinypic.com/rmu5ht.png

http://i51.tinypic.com/2ykdxl3.png

http://i55.tinypic.com/11udz5t.png

wow dunne benen. overigens geen idee

Als je op internet kijkt zeggen mensen idd dat ze is overleden

(overigens blijft het internet en weet je nooit of het waar is)

pff wat is zij dun!

Op de laatste foto is ze een stuk dunner dan de rest!

Ondanks dat ze dun is vind ik haar wel mooi…

Maar op internet staat dus dat ze overleden is… Ik kan alleen niet vinden hoe…

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat áls ze overleden is, dat haar Lookbook en blog dan ineens weg zijn. Lijkt mij hoor. Dat moet ze dan zelf gedaan hebben. En het lijkt me sterk dat als je bijna dood gaat nog snel denkt; oh me blog moet weg. Tenzij ze dat heeft gevraagd, maarja.

Haar familie zou haar blog en lookbook hebben kunnen verwijderen. Maar het lijkt met dan wel zo gepast als ze eventjes zouden laten weten wat er is gebeurd. Beetje vreemd.

Eeuhm… wanneer ongeveer ? Ze heeft op twitter een tweet geplaatst op 27 juni

Misschien is ze gewoon zo dun nu dat ze dat eerst moet ‘regelen’
Het zal me ook niks verbazen als ze veel gezeik via haar blog e.d. kreeg over anorexia.
Maar goed, op internet staan verschillende dingen en nergens staat echt dat ze officieel dood is, het zijn meer roddels.

Ja idd, ik vind haar erg dun maar ze heeft wel een bijzondere uitstraling…
Ik zag ook al dat ze overleden was ja, maar verder niet hoe enzo
En lijkt me ook beetje raar idd dat als iemand overlijd, dat je dan dr blog enz verwijderd zonder iets te zeggen…

Ik weet niet precies meer wanneer ik erachter kwam eigenlijk, maar dat zal wel rond juni zijn geweest, misschien iets eerder

wow wat is zij dun ! ik ga ook ff op internet kijken

wow zo dun! dat kan niet gezond zijn.

Ik vind het wel apart dat haar blog dan verwijderd is. Ik bedoel, je gaat inderdaad niet nog even gauw je blog en looks verwijderen net voordat je doodgaat of zo, dat lijkt me vreemd. Ik denk eerder dat ze heel veel commentaar had gekregen op haar uiterlijk, dat ze zo dun is en of ze anorexia heeft etc. Ik kan me best voorstellen dat ze dat bijvoorbeeld echt niet leuk vind en dat ze er geen zin meer in had. Óf ze heeft/had inderdaad anorexia of een andere stoornis en ze moest worden opgenomen en worden behandeld en dat ze daarom haar blog en looks heeft verwijderd. Ik weet het ook niet, maar dat ze dood is lijkt me echt sterk op de een of andere manier…

ja ik lees idd dat meer mensen het zich afvragen, ze is wel echt super dun dus ik denk het eerlijk gezegd wel, ik las allemaal berichten dat in januari geschreven is, dus nu in oktober zou je dan toch wel weer meer over haar hebben gehoord? ;$
zielig allemaal ! :frowning_face:

Wauw zij is echt dun! :open_mouth:

Misschien heeft haar familie haar blog verwijdert?

http://couturenoir.tumblr…-lauren-is-dead-ive-had-a

gigglegigglexo asked: What made you think Sarah Lauren is dead? :confused: I’ve had a few people ask me the same thing! I’ve emailed Sarah because these rumours are really freaky!

I don’t think she’s dead, I was just saying I’ve heard a lot of people saying that’s the case and I don’t know what to believe!
I was trying to find out what had happened and I found a forum where a lot of people were saying she’d died, I’m not so gullible as to believe that as they hadn’t posted any evidence etc. I’ll send you a link if I can find it again.
I hope she’s fine anyway :slightly_smiling_face:

Die persoon zegt dat ie haar heeft ge-e-maild, dus dan is ze toch niet dood?

Ja, ik vind het echt raar dat ze zomaar ‘verdwenen is’
Zij, of iemand anders, had op z’n minst kunnen zeggen wat er aan de hand is toch?
Vooral omdat best veel mensen haar blog/lookbook bekeken, die zich daarom dus ook weer zorgen maken…
Ook raar dat er gewoon helemaal niemand is die iets weet, ze had vast wel vriendinnen, familie of kennissen ofzo lijkt me, die weten wat er aan de hand is.

Ik kan hier echt niet tegen ;p

Oke dit klinkt heel grof, maar je kan dode mensen toch mailen?

Oké, da’s ook wel waar, maar als je weet dat ze dood is dan mail haar ze toch niet? :stuck_out_tongue:
Ik denk dat de persoon die het vroeg haar kent (evt. in real life) en weet dat ze niet dood is.