Blog over mijn opleiding!

Hallo allemaal!
Ik heb voor school een blog gemaakt over mijn opleiding. We hebben geblogd over het project wat wij hebben gedaan en er is ook algemene informatie te vinden over de opleiding:

Nu moet ik voor school feedback vragen op deze blog, dus als er mensen zijn die deze 3 vragen even in zouden willen vullen zou dat top zijn!

Maakt deze blog duidelijk hoe de opleiding communication & multimedia design in elkaar zit?
Wat vind je van het uiterlijk van de blog?
Heb je nog tips voor onze blog?

Maakt deze blog duidelijk hoe de opleiding communication & multimedia design in elkaar zit?
Jaa je verteld wat je tijdens het project doet en daardoor kunnen anderen zien hoe zo’n project gaat en er staat ook veel uitleg bij bijvoorbeeld over de competenties en wat die zijn

Wat vind je van het uiterlijk van de blog?

Dat past goed bij de naam. alle plaatjes maken het ook vrolijk

Heb je nog tips voor onze blog?

Nee

Wat leuk! Ik studeer ook CMD, echter niet in Leeuwarden haha

Ik kan dus niet echt antwoord geven op de eerste vraag, omdat ik natuurlijk de inhoud van de studie al ken. Al vond ik het wel jammer dat ik bij ‘over ons’ niet heb kunnen vinden in welk jaar jullie momenteel zitten.

Ik vind jullie blog er visueel prima uitzien, maar ik zou me misschien wel wat meer verdiepen in het visualiseren. Jullie achtergrond is bijvoorbeeld bruin, wat staat voor mannelijkheid, stoer, overvloed (natuurlijk nog meer, maar dat ga ik niet allemaal opsommen hier haha). Is dit echt wat jullie willen meegeven met jullie blog?

Ikzelf leer op CMD ook coderen, dit is per locatie anders volgens mij. Maar het is wel leuk om misschien langzaam een eigen site te gaan coderen in plaats van een standaard Wordpress te maken als dat lukt. Het kost misschien iets meer tijd, maar zo geef je (in mijn ogen) wel beter aan wat de studie inhoudt.

Erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de studie!

1. Ja, je vertelt veel en uitgebreid.2. Ik vind de plaatjes erbij vaak ontzettend kinderachtig. Ik zou voor iets andere plaatjes gaan want zo ga ik het sneller overslaan.[/font]
[size=13px]3. De plaatjes.

Bedankt voor jullie reacties! Hier hebben we zeker wat aan c: