Blog met vriendje

Ik wil graag een blog of iets dergelijks beginnen met m’n vriendje.
Voor een deel omdat het ons leuk lijkt en voor een deel omdat hij volgend jaar naar een andere school gaat en we elkaar een stuk minder kunnen zien.

Hebben jullie leuke ideetjes? Wat voor iets zouden jullie erop zetten?
Weten jullie blogs/sites van stelletjes?

het lijkt me helemaal niks, kan je toch ook gewoon via de telefoon/msn/sms zeggen? veel persoonlijker lijkt me…

Hmm, ik ken het niet… Ik schrijf zelf wel eens blogs op mijn hyves wat ik gedaan heb enzo… & daarin komen zaken als met mijn vriendje er ook in voor.

Het is niet echt om hem iets te laten weten, maar gewoon, het is fijn om samen ergens aan te werken, als je niet al te vaak samen bent.

zij zijn wel leuk: http://www.youtube.com/user/CTFxC

Welke site kan ik het best gebruiken, welke is makkelijk, maar wel mooi? (tumblr, blogspot…)

Wat leuk :grinning:
Gewoon doen & zien of het lukt of niet.
Ik vind blogspot het handigste.

up

Hmm, wat zou je daar dan willen bespreken? Hoeveel jullie wel niet van elkaar houden ofzo? Lijkt me nogal klef ;p

Niet echt bespreken.

Maar bijv. wat we die dag hebben meegemaakt. Plaatjes, liedjes, tekstjes?

Verder weet ik niks origineels…

Hmm, ja oké. Ik denk niet dat ik er zelf ooit op zou kijken ofzo, maar opzich is het wel leuk voor jullie om te doen ja!

Het lijkt me wel leuk voor jullie! Maar of anderen het willen lezen, weet ik zo niet.

hmmm nee ik zou het niet willen lezen denk ik. vind het een beetje raar :’’)

je kan de blog ook beveiligen dat er maar een aantal mensen op mogen kijken, dan is de blog toch meer voor jullie alleen. als je dat wil tenminste (:

Voor jullie samen zou het wel heel leuk zijn .
gewoon doen!