Blog is verwijderd, help!

ik zoek een manier om mijn door google verwijderde blog terug te krijgen.
Ze hebben 'm verwijders omdat ik te jong was, ik krijg 'm terug als ik kan bewijzen dat ik 18 ben…
maar ze hebben nooit gezegd dat ik 18 moest zijn! Wat nu?

ik heb nu een tijdelijk blog: —
maar ik krijg wss nooit mijn 22000 bezoekers en 200 volgers terug D:

dit is gewoon reclame …

nee is het niet…
hier dit was mijn oude verwijderde blog:

lifelaughandhappiness.blogspot.com

ik heb er nu maar 1 extra s aangeplakt

Uitgesproken reclame maken voor blogs, sites, winkels, webshops, bedrijven etc. is niet toegestaan. Je mag natuurlijk wel positieve dingen over bepaalde zaken schrijven, maar niet één bepaald iets promoten, bijvoorbeeld een eigen site o.i.d.

luister ik zeg niet dat jullie mijn nieuwe blog moeten volgen ik wil alleen dat jullie snappen dat ik het heel erg vind en dat ik mijn blog terug wil en ik vroeg me af of 1 van jullie een idee heeft om 'm terug te krijgen…

2 dagen geleden nu! Ik heb nog 27 dagen om mijn blog terug te krijgen.
Ik weet alleen niet wat het telefoon nummer / e-mail adres van google is, iemand een idee?

Nee inhoud voor volwassenen stond uit. En ik kan niet naar mijn dashboard enzo want ze hebben mijn e-mail account ook verwijderd.

jeetje ze wil gewoon hulp. niet ‘MAAK GEEN RECLAME’ ‘dat doe ik niet ’ DOE HET DAN OOK NIET’
sorry meid ik wee tniet wat ik moet doen voor je want ik weet het niet ook niet :wink:

je moet google ook niet contacteren, maar de blogspot-site… denk ik.

Lol, driekwart van de mensen hier maakt reclame voor zijn/haar Tumblr hoor :'D als je dat in je sign of zoiets zet is het toch ook reclame? En het Tumblr-topic is één bom reclame.

OT: sorry ik snap niks van blogspot dus ik kan je ook niet echt helpen.

@sambbabii
dankje!

@bluelion

haha ze snappen gewoon niet dat dit niet is bedoeld als reclame xd

ja ik heb mijn echte geboorte datum moeten invullen…
@sambbabii
ik heb het gevraagd en ze stuurde me weer het zelfde ; je moet bewijzen dat je 18 bent blabla bla; ik ben bang dat ik mijn blog niet meer terug krijg…