Blog in Nederlands of in Engels.

Heee.
Sinds gister heb ik een blog.
Ik heb tot nu toe alles in het engels maar omdat ik toch ook wel trots ben op ons kleine kikkerlandje wil ik het misschien in het nederlands doen.
kijk even wat je het leukst vind
Somepinkdiamonds.blogspot.com
-nietalsreclamebedoeld-
xxxxx

Lijkt toch wel n beetje op reclame.
Ik vind, engels moet je alleen doen als je het echt goed kan!

Inderdaad gewoon reclame x]
Maar ik vind ook dat je alleen Engels moet doen als je het goed kunt… Nederlands is eigenlijk hetzelfde… Als ik een blog zie staan waar ontzettend veel d’s en t’s misplaatst of weggelaten zijn klik ik vaak weg.

als ik jou was zou ik het in het nederlands houden
als je nou merkt dat je blog heel goed gaat lopen, en je hebt veel volgers
dan kan je het ook in het engels doen, want dan vinden buitenlanders hem waarschijnlijk ook wel leuk! (:

maar het is wel goed voor je engels

als je goed engels kan, zou ik het doen, anders niet… :slightly_smiling_face: ik zelf wilde eerst ook in het engels schrijven, maar heb toch voor Nederlands gekozen, omdat dat gewoon sneller gaat in mijn geval. ik vind nederlandse blogs ook wel fijner lezen eigenlijk.
en het ligt er niet aan dat ik geen engels kan lezen hoor, mn schoolboeken zijn allemaal engels :’)

Van wat ik heb gelezen op je blog is je Engels niet echt fantastisch… Niet heel slecht hoor, maar ook niet heel goed. Ik zou het lekker in het Nederlands doen (:

Ik haat het als iemand een engelse blog schrijft en het vol fouten staat. Zoals die van jou. Schrijf hem gewoon in het nederlands, want nu zou ik hem zo wegklikken.

Nederlands. Ik zie hier heel veel Nederlands blogs voorbij komen die in het Engels zijn, en vaak is dat Engels heel slecht.

Nederlands, zoals al eerder gezegd staan er wat foutjes in

Ik vind het altijd nogal irritant als er foutjes in Engelse blogs staan. Dus ik zou het in het Nederlands doen.

Nou, soms dan zit Nederlandse tekst óók vol foutjes.
[i]- …het gebeurd soms dat…

• …ik ging na de stad en toen…[/i]
    Die dingen :’)

Doe het in allebei de talen.

Ik zou engels doen, je leert er echt veel van, zou wel ff zeggen in het begin dat je er niet heel goed in bent. heb ik ook gezegt en als ze iets zien waar ze zich aan ergeren moeten ze het gewoon zeggen, leer ik er ook nog wat van

Ja dat is waar ja. Maar daar erger ik me nooit zo aan, want ik maak zelf ook redelijk veel kleine foutjes in het Nederlands :’) In het Engels ben ik wat kritischer (voor mezelf)!

Als je het in het Engels wil doen zou ik wel even iemand vragen om de tekst te controleren voordat je 'm post.

okee. ik denk omdat ik het ook makkelijker vind ga is in het NEDERLANDS posten.
en sommige mensen moeten hier eerst even de algemene regels van het forum lezen.
ik snap ook dat sommige mensen vinden dat dit reclame is. ikzelf vind dit GEEN reclame. ik vraag alleen jullie mening over 2 talen.

en sommige mensen moeten hier eerst even de algemene regels van het forum lezen.
ik snap ook dat sommige mensen vinden dat dit reclame is. ikzelf vind dit GEEN reclame. ik vraag alleen jullie mening over 2 talen.