Blog fashion beoordelen etc.

Hii
Ik ben een paar daagjes geleden begonnen met een blog. Nou is mijn vraag of jullie mijn blog tot zo ver eens willen beoordelen? Aangezien ik erg benieuwd ben naar de mening van een buitenstaander.
Hier is de link http://www.lelystyle.blogspot.com

xox

Hm, niet echt speciaal, maar dat komt denk ik ook omdat je net ermee begonnen bent. :stuck_out_tongue:

saai

Ja idd. Het wordt nog veel uitgebreider misschien is het ook nog wat vroeg om in dit stadium een mening te vragen maar ik ga mijn best doen om er minstens om de dag er wat op te zetten
xox

Ja idd. Het wordt nog veel uitgebreider misschien is het ook nog wat vroeg om in dit stadium een mening te vragen maar ik ga mijn best doen om er minstens om de dag er wat op te zetten
xox

Ik denk dat als de blog wat uitgebreider wordt dat ie dan erg leuk woord.
xxx

valt dit niet onder reclame?

Nee ik denk van niet omdat ik graag een mening wil hebben en dat gaat helaas niet zonder de link toch?

ja maar zo kan iedereen wel een topic beginnen over hun nieuwe blog, en dat ze graag een mening willen >.<

Als je iets van dichtbij fotografeert, zet je camera op macro.
En het is leuker als je er voornamelijk eigen foto’s op zet denk ik.

Dank je wel voor de tip epistaxis =D

Dit is niet helemaal de bedoeling en kan wel opgevat worden als reclame. Er is een algemeen topic waar je je blog kan posten, daar kan je misschien om advies vragen.