Bloemetjesjurkje

Ik had vorig jaar in de zomer een jurkje gekocht. Deze:

verwijderd

En ik weet eigenlijk neit zo goed wat ik ermee moet. Ik dacht zelf een riem erop, maar het is nu eigenlijk meer dat ik niet weet of het wel leuk is.
Voorbeeld met riem (niet mijn riem dus kan nog andere kopen ofzo)

verwijderd
of ziet het er echt te tuttig,raar of weetikveel uit?

Sorry ik heb gewoon even een mening nodig.

Met riem vind ik hem wel leuker (:

Om eerlijk te zijn vind ik hem niet zo leuk staan, op beide manieren niet. Hij past niet zo goed bij je huid. Misschien is het met een roze vestje leuker.

Ohja het is wel met flitser gemaakt, maar bedoel je dat ik te wit ben :slightly_smiling_face:?

Met een spijerjasje en slippers? a.u.b geen legging en zonder riem! Dan is hij echt super als leuk strandjurkje met heerlijk weer!

Volgens mij zijn we allemaal wit rond deze tijd van het jaar haha :stuck_out_tongue: Maar door de flitser verandert de kleur natuurlijk. In ieder geval vind ik de kleuren van het jurkje wel mooier als je wat bruiner bent. Maar ik vind het model ook niet zo mooi, het valt zo floep naar beneden zegmaar. Kan aan mij liggen :stuck_out_tongue:

Een bruine blazer/vestje-achtig-iets?

Ja nee, ik snap wat je bedoelt hoor, Het is echt zo recht naar benee

Misschien donkergroen of beige of felroze bolero vestje erbij. Een iets constraterende kleur taileriem en stoere high heels?

Legging was ik sowieso niet van plan, maar met spijkerjasje is misschien wel leuk ja! Ik ga nog even bij mn zus morgen smeken of ik even mag kijken hoe het met een spijkerjasje is :stuck_out_tongue:

Hmm ik denk dat ie toch nog even lekker een jaar in mijn kast blijft liggen of misschien idd op strand een keer :slightly_smiling_face: