Bloemetjesbroek

Heey

Ik vind deze broek echt geweldig, maar ik weet niet hoe ik hem moet combineren. Heeft iemand ideeën? Ik heb hem nog niet maar ik wil hem morgen gaan halen.

http://static.pullandbear.net/2/photos/2012/V/0/1/p/5681/328/512/5681328512_2_1_2.jpg?timestamp=1331119417699

zo rustig mogelijk. Neem een shirt in wit, gympjes of flatjes erbij in effen kleur (kleur uit de broek) en een leuk jackje ofzo

Dankjewel voor je reactie, dat is wel leuk… maar met wit erbij, wordt het dan niet heel flets?

een blazer erbij :slightly_smiling_face: als er roze in de broek zat dan een roze blazer, maar nu eh…
Blauw?

een bruin shirt kan miss ook, maar ik zou de rest echt rustig houden :slightly_smiling_face:

Pastel kleuren

ik zou voor een wit shirtje en een blauwe blazer gaan
& gewoon een paar simpele schoenen
succes!

WAAR HEB JE DIE VANDAAN?:face_with_raised_eyebrow: IK BEN ZOOOOO JALOERS!!!
Note me alsjeblieft (:

Bedankt voor jullie reacties! Kan er zeker wat mee :slightly_smiling_face:

Ik zou niet met wit doen, maar met pastelkleurtjes, geel lijkt mij er bv. wel mooi bij staan. Waar is die trouwens van? Ik vind hem supermooi! (:

Hij is van Pull and Bear…

Zoals op de foto is ook best leuk. Bruine schoenen en een pastel shirtje.

persoonlijk niet mijn ding… maar toch ook wel leuk (oké dit is vaag xd )
ik zou het met een shirt combineren waarvan de kleur ook in de broek zit… of gewoon met een bruin of zwart shirtje… wit zou ik niet doen… dan wordt het naar mijn mening al gouw saai en te licht… een beetje kleur is ook wel leuk xd

ik heb er een van de topshop, combineer het gewoon heel simpel met bandshirts en dr martens.