bloemetjes pumps

ik heb deze pumps dus pas gekocht :smiling_face_with_three_hearts:
maar ze zijn (vind ik dan) best moeilijk te combineren
iemand iets?? ik heb btw geen ¤5 H&M rokje (heb zo’n gevoel dat veel mensen daar mee aan komen XD)
ze hebben trouwens een open teen

http://i40.tinypic.com/b3s9vm.jpg

(in het echt is het wit wat geliger/gebroken wit (ik weet niet hoe ik het moet uitleggen) een wit shirt staat er naar mijn mening dus niet mooi op)

lichte spijkerbroek en een leuk blouseje misschien?

Hmm, inderdaad lastig!
Strakke broek en een egaal shirtje erboven?
Blousje lijkt inderdaad wel redelijk leuk?
Zou het verder niet weten…

OEHH DIE zijn werkelijk prachtig

zo’n hele lichte skinny jeans :slightly_smiling_face: en een cremekleurig bloesje ofzoiets met een bruin gevlochten riempje om je middel/heup ^^ leuke schoenen btw! waar vandaan? :grinning:

I’m sorry… maar ze komen uit een winkeltje bij ons uit het winkelcentrum, dit waren ook de laatste,

ga maar gewoon naakt. kan niet fout.

hahahahaaa leuk man.

OT: Lichte spijkerbroek, blousje, misschien nog spijkerjasje?

een lichte spijkerbroek, of juist een donkere, maar licht is meer voor de zomer haha. en dan een effe truitje waarin kleur(en) van schoen terugkomen.

of een jeanslegging/panty/maillot met zo’n spijkerblousje die je nu veel ziet?

en qua accessoires misschien hout, in de kleur van de hak. van die grote armbanden you know :grin:

yeah, I know. wilde ik eerst ook doen, maar was nog een beetje koud :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning: ja, die zijn leuk. ik heb ze alleen niet, wat jammer, dat betekend dat ik weer moet gaan shoppen ^^

ooooh hier heb ik bijna tzelfde printje van in balerina’s. wilde ze ook hier plaatsen, maar toch niet gedaan…

ik denk 'n blousje ofzo in deze kleur maar die zul je vast niet hebben haha.
zelf deed ik het met 'n geel shirtje, daarover een roze shirtje en dan een geel haarbandje. lekker vrolijk!

xxx
edit; oke, bij deze schoen dan rood/…blauw ofzoiets? ipv roze/geel haha.

die zijn best leuk! ik zou de outfit lich houden. witte of lichte skinny, met een bruin/ wit shirtje of blousje erop.

Oeeh waar zijn die van en hoe hoog is de hak?

winkeltje bij ons in het winkelcentrum (den bosch-> lokerenpassage ^^, zijn trouwens wel uitverkocht )
dus sorry, hak is trouwens 10 cm ^^

Mooi!
ik zou de rest van je outfit heel erg basic houden. Een zwarte broek en een beige blouse misschien?

iemand enig idee waar ik een beetje niet al te duren beige blouse kan vind (liefst lange mouwen) en een houten armband (is die van de H&M leuk?? die met die 3 bij elkaar)

Wauw! :smiling_face_with_three_hearts:

een lichte skinny jeans met een wit wijdvallend topje en houten accessoires. zo zou ik het doen :ok_woman: