bloemenrokje

ik heb een bloemenrokje gekocht bij de h&m met kleine blauwige bloemetjes (en roze en paarse). en in de zomer kan ik hm dan aan met me hakken en een hembje enzoo. Maar ik wil he nu eiglijk ook wel aan. Maar wie heeft er voor mij hele leuke ideetjes om erbij aan te trekken nu. En dan niet gewoon met een zwart shirt en zwarte legging enzo want dat vind ik niet zo leuk:S

heb je een foto ervan?

XX

hahahaha dat is de leukste versie van ‘hemdje’ die ik tot nu toe heb gehoord.
upje voor jou.

hahahaha inderdaad :'D

Gewoon leuk, met een legging wel hoor! en hakken. En als je dan ook een simpel truitje er boven doet met weer een opvallende ketting is best leuk denk ik

Volgensmij had ik die ook gezien… Heeft ie allemaal laagjes en een zwarte bovenrand? Jammergenoeg kreeg ik echt worstenbovenbenen erdoor =/
Ik wilde m zelf combineren met een paars shirtje, zwarte cardigan en zwarte legging. [oke, hier zit nog steeds veel zwart in, maarja]

ja tis idd die ene. Maar ik heb altijd heel veel zwart aan:S maar als ik leuk shirt erboven uitzoek die niet zart is en dan me zwarte cardigan en legging is wel weer leuk denk…

http://fotos.marktplaats.com/kopen/7/f0/CU3MnyYrzEkGc+oB6TTTeQ==.jpg

dit is hem

Die is leuk!, Gewoon legging + pumps

Zoals je hem draagt vind ik hem juist leuk!

Of ben jij dat niet XD?

nee is gewoon plaatje van internet:P

Nou gebruik haar combinatie :stuck_out_tongue:

Inderdaad!

ik zou er pumps onder doen. niet van die laarzen

ben met je eens =]

Ik zou er een tshirtje op trekken met een gekke print, en dan een coubertje erover (waarvan je de mouwtjes een beetje oprolt)
Hakken, laarzen, alstars eronder ( wat je zelf leuk vind dus)

Pumps zijn inderdaad leuker dan laarzen. Legging eronder, zwart shirtje erover en een blazer met opgerolde mouwen of een vestje.

die laarzen zijn echt verschrikkelijk! ik zou dat rokje doen met een donkergrijze maillot/legging en dan allstars =P is wat meer mijn stijl XD