Bloemenfantasie

helloooo girls,
ik doe de opleiding beauty artist maar nou heb ik als eindopdracht gekregen om een model op de catwalk te laten lopen helemaal gestyled, het thema is bloemen in fantasie en zoek dus heel veel ideeen! van make-up tot haar tot kleding tot nagels, zo gek als je maar ken bedenken, hoe extremer hoe leuker, de kleinste details vallen op dus als iemand iedeen heb, ik hoor ze graag

xoxoxo

Uhm, als je een kleine bloemenprint op papier hebt en stukjes uitknipt in de vorm van je nagels, kun je deze ‘nagellak’ met doorzichtige nagellak op je nagels plakken! Snap je wat ik bedoel? Er is ook een artikel over bij beauty denk ik…ik zal eens kijken!

Of je kan van die Harajuku nails maken, zo in 3D met veel bloemen en frutsels!
Dat vind ik zelf onwijs gaaf haha.
En dan lekker opvallende make up enzo.

met gekleurde eyeliner bloemetjes op het gezicht/lichaam maken?

Goood ideassssss

ik weet nit of dat mag, maar bodypaint is heeel erg vet!

Misschien als je een winged eyeliner maakt alleen dan iets minder dik. (dus gewoon je eyeliner verder doortrekken) Dan zou je van deze bloesem er bij kunnen maken :slightly_smiling_face:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Bodypaint is koel ja.
-Misschien kan je bloemen in het haar invlechten??
-of zoals lady gaga heeft een strik van haar, maar dan een soort bloemknot? geen idee hoe je dat kan maken maarja.
-Nu heb je ook van die liptatoo´s kan je misschien ook iets leuks mee. Of iemand met make-up ervaring bloemen op de ogen laten schilderen met felle kleuren enzo.(dat kan jij vast wel met je opleiding?)
-je kan natuurlijk accesoires met bloemen enzo doen. grote ringen of leuke oorbellen

heb je hier iest aan?

een bloem van het haar maken en die dan in stukken ‘‘verven/spuiten’’
bijvoorbeeld een paardenbloem of roosje ofzo. en bodypainting indedaad!

Super ideetjes hier kan ik wat mee! Nog leuke ideeen voor de kleding? zijn dit hotfix steentjes ook leuk of word dat té? dacht misschien zo een leuke klimoproos maken als bodypaint, wat je ook wel is in een tattoo ziet wat over je been loopt? leuk of niet?

Oh, dat vind ik wel vet, dat klimoproos idee.
Wil je trouwens wat foto’s ervan online zetten na de modeshow dinges?
Ik ben wel benieuwd.
Moet je de kleding ook zefl maken

Misschien een rok/jurk van reuze bloemblaadjes zegmaar? ( met lagen etc. )

Of echte bloemetjes op je nagel plakken? ( van die hele kleine )

En van die nepbloemen, die kan kopen bij de action een bloemrokje maken?

Of van die hawai kranzen.

foto’s gaan er zeker komen, 5 juni staan ze er op! kleding mag ik ook zelf maken maar moet nog even bedenken wat! nog andere ideeén voor:
-kleding
-haar
-make-up
-accesoires
-kleine details

alles is welkom haha misschien zie je 5 juni wel je eige idee erin terug, met een leuke draai van mezelf eraan!