Bloedverlies na het vingeren door vriend?!

Hey meiden,
ik heb een vraag…
Was vandaag met mn vriend en hij heeft me 3x ofzo gevingerd.
Meestal gebeurd er niks bij mij maar opeens zag ik best veel bloed komen en deed het pijn.
Is dat heel normaal? Heb gelezen dat het kan zijn dat de jongen iets heeft open gekrabd met zijn nagel?

Kan je zwanger ofzo raken door dit? Misschien een domme vraag maar mijn vriendin zei dat ik moest oppassen.

Heb beetje last van mijn onderbuik ook, het borrelt een beetje heel vreemd.
Bedankt reageer a.u.b. als jullie kunnen helpen :thinking:

Zolang het voorvocht of sperma van jou vriend niet met jouw vagina in contact is gekomen kun je niet zwanger raken, maak je daar maar geen zorgen over!

Het kan inderdaad dat hij bijvoorbeeld een scherp randje aan zijn nagel heeft gehad en hiermee iets heeft beschadigd.
Edit: Je kunt hier overigens niet zwanger van raken.

Oh oke dankje gewoon voor de zekerheid hoor.

Is er nog een andere mogelijkheid dat ik bloedverlies heb/krijg?

Het kan zijn dat je ongesteld bent of een doorbraakbloeding als je aan de pil bent, maar het meest waarschijnlijke lijkt me inderdaad dat je gewoon een klein wondje hebt door zijn nagel. Paar daagjes rustig aan, even laten herstellen en dan komt het helemaal goed. No worries. (:

Ik denk ook dat het door zijn nagels komt! Volgende keer even vragen of hij ze even kort wil knippen voor je :wink:.

Wss heeft hij je ergens gekrabt per ongeluk. En nee je kunt niet zwanger raken van zijn vinger.

Hoe zou je zwanger moeten worden omdat hij iets heeft opengekrabd ?
Je kan alleen zwanger worden van sperma. En dat kan dus gebeuren als hij in je klaar komt… Of hij nou wel of niet iets heeft opengekrabd maakt daar geen verschil in.

Ben je al ongesteld? Het kan zijn dat je toevallig voor de eerste keer ongesteld bent geworden :wink:

Mensen die denken dat ze zwanger worden van vingeren moeten nog niet gevingerd worden. Gooood.

Mee eens. Je wat beter laten voorlichten is misschien wel handig.
Daarnaast denk ik ook dat het misschien iets te ‘ruig’ is gegaan en dat hij wellicht wat beschadigd heeft met zijn nagel of hoe dan ook. :wink:

Maar dat lijkt me pijnlijk? Dat merk je toch lijkt me

Misschien ging hij iets te ver en heeft hij je maagdenvlies geraakt.