Bloeding!

Ik heb sinds zaterdag mijn eerste keer seks gehad maar nu heb ik sindsdien al bijna iedere dag weer seks gehad met mijn vriend en deze morgend zag ik plots dat er bloed bij ikn urine zit en het doet ook pijn als in plas wat kan dit zijn?
Is dit iets serieus of is het misschien een teken dat ik even geen seks moet hebben?
Liefs,

Blaasontsteking

Naar de dokter.

Heb ik ook gehad na mijn eerste keer. Durf voor 99% zekerheid te zeggen dat je blaasontsteking hebt. Door de wrijving tijdens de seks komen er bacteriën vrij die in je plasbuis terecht kunnen komen en dat veroorzaakt een blaasontsteking.

Je kunt het beste even naar de dokter gaan, die geeft je dan een kuur mee van vijf dagen, maar na twee dagen merk je al dat de pijn minder wordt. Verder veel drinken (cranberry sap is ook heel goed voor de blaas en je kunt ook cranberry pillen kopen, gewoon bij de drogist. Beide verlichten ook de pijn!) en wanneer je moet plassen proberen je blaas helemaal leeg te plassen. Maar wel echt naar de dokter gaan, want dan ben je er het snelst van af!

En voortaan een tip: plassen na de seks (dus geen uren wachten voordat je weer naar de wc gaat). Ookal hoef je maar een heel klein beetje te plassen, dat is toch al genoeg om de bacteriën die in de plasbuis zitten eruit te krijgen. Ik doe het voortaan ook altijd en heb sindsdien nergens meer last van gehad. Succes!

[size=2]Zorg wel dat je altijd na de seks plast zo voorkom je een blaasonsteking! eenmaal blaasontsteking gehad te hebben blijf je het sneller en vaker krijgen heb ik van horen zeggen.

Geen paniek :slightly_smiling_face:

Als het een beschadiging is van de seks dan lijkt het mij niet dat dat pijn doet tijdens het plassen en dat er bloed uit je urinebuis komt want die plaats beschadig je echt niet tijdens de seks :wink: Is blaasontsteking en daarvoor moet je medicatie krijgen, dus naar de dokter. Is gewoon echt het meest verstandig.

Danku voor de hulp ik merk dat de pijn al minder wordt ik denk dat ik toch even ga wachten met een dokter wznt ik wil niet dat mijn ouders weten dat ik al seks heb gehad

je kunt evt alleen gaan, de huisarts heeft beroepsgeheim.

Hoef je toch niet te zeggen? Blaasontsteking kun je ook zo krijgen zonder seks.