Bloeden na vingeren

Hi,

Gisteravond ging ik uit. Ik heb daar een jongen ontmoet en het werd wel erg gezellig, en besloten we om naar buiten te gaan. Hij wilde wel meer dan zoenen en ik ging daarin mee. Op een gegeven moment ging hij mij vingeren. Hij deed het wel behoorlijk hard en het deed soms wel pijn. Ik stond tegen de muur aan, dus mijn benen stonden ook niet erg wijd. Een tijdje later begon het heel erg te bloeden. Dat heb ik wel eerder gehad met mijn ex, maar dit was wel echt heel erg. Vanmorgen deed het nog steeds erg pijn, maar niet meer zo erg. Als ik wil plassen prikt het wel heel erg. Zou het kunnen komen doordat hij heel erg hard deed en misschien iets heeft beschadigd? Of weten jullie misschien waar het anders door zou kunnen komen?

Misschien is er wat opengekrabd daar beneden. dat is even de enige verklaring die ik kan bedenken op het moment. Het zou wel van het vingeren kunnen komen idd.

Het zou inderdaad kunnen doordat het zo hardhandig is gegaan, dat hij een scheurtje heeft gemaakt met zijn nagel. Het zal niet iets ernstigs zijn maar let wel goed op of het niet gaat ontsteken of iets en als het weer een keer gebeurt, durf het dan aan te geven dat het pijn doet en dat het wel wat zachter mag :slightly_smiling_face: