Bloeden na vingeren

Hi meiden!

Ik heb zelf nog niet heel veel ervaring op het gebied van seks. Ben op dit moment 18 en ben nog maagd.
Ongeveer een half jaar geleden ben ik een stapje verder gegaan met een jongen, hij vingerde en befte me. Toen ik daarna thuis was, zag ik dat ik lichtjes gebloed had en ik had ook eventjes last, bijvoorbeeld tijdens fietsen. Na een dag was dit weer over.

Nu ga ik al een aantal maanden met een jongen om, het is nog niet officieel, maar ik kan bijna wel zeggen dat hij mijn vriendje is (ouders ontmoeten, blijven slapen, elkaar veel zien en spreken).
Nu zijn we twee keer eerder verder gegaan, dat hij me befte en vingerde. Daarna nergens last van gehad.
Gisteravond zijn we voor de derde keer verder gegaan, maar hij vingerde me wat ‘harder’, omdat ik dat wilde. Het was wat ruiger en vervolgens zag ik daarna tijdens het plassen dat ik weer gebloed had. Geen donker bloed en het zat alleen op het wc papiertje.
Ik hoef overigens niet ongesteld te worden, mijn stopweek heb ik twee weken geleden gehad. Dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Maar ik vroeg me af of meer meiden dit weleens is overkomen? En of het ‘normaal’ is, aangezien ik ook nog maagd ben.

Bedankt alvast, liefs!

Misschien heeft hij je een beetje verwond met zijn nagels? Zolang het maar een beetje is, is het waarschijnlijk een wondje en dat kan niet zoveel kwaad, tenzij het heel veel bloed is. Dan moet je iets voorzichtiger doen, denk ik.

Oh nu je dat zegt met nagels. De vorige jongen had wel nagels weet ik haha en die was wat ruiger van zichzelf.
Maar de vorige keren bloedde ik niet bij Daan (noem hem even zo) en gister ging het alleen iets ruiger. En echt nagels heeft ie niet zo.
Het is ook niet dat ik op het moment bloed, maar pas erna zodra ik me op fris of even naar de wc ga.

Dit.