Bloeden na vingeren

Hi meiden!

Ik heb zelf nog niet heel veel ervaring op het gebied van seks. Ben op dit moment 18 en ben nog maagd.
Ongeveer een half jaar geleden ben ik een stapje verder gegaan met een jongen, hij vingerde en befte me. Toen ik daarna thuis was, zag ik dat ik lichtjes gebloed had en ik had ook eventjes last, bijvoorbeeld tijdens fietsen. Na een dag was dit weer over.

Nu ga ik al een aantal maanden met een jongen om, het is nog niet officieel, maar ik kan bijna wel zeggen dat hij mijn vriendje is (ouders ontmoeten, blijven slapen, elkaar veel zien en spreken).
Nu zijn we twee keer eerder verder gegaan, dat hij me befte en vingerde. Daarna nergens last van gehad.
Gisteravond zijn we voor de derde keer verder gegaan, maar hij vingerde me wat ‘harder’, omdat ik dat wilde. Het was wat ruiger en vervolgens zag ik daarna tijdens het plassen dat ik weer gebloed had. Geen donker bloed en het zat alleen op het wc papiertje.
Ik hoef overigens niet ongesteld te worden, mijn stopweek heb ik twee weken geleden gehad. Dus daar kan het niet aan liggen denk ik.

Maar ik vroeg me af of meer meiden dit weleens is overkomen? En of het ‘normaal’ is, aangezien ik ook nog maagd ben.

Bedankt alvast, liefs!

Misschien heeft hij je een beetje verwond met zijn nagels? Zolang het maar een beetje is, is het waarschijnlijk een wondje en dat kan niet zoveel kwaad, tenzij het heel veel bloed is. Dan moet je iets voorzichtiger doen, denk ik.

Oh nu je dat zegt met nagels. De vorige jongen had wel nagels weet ik haha en die was wat ruiger van zichzelf.
Maar de vorige keren bloedde ik niet bij Daan (noem hem even zo) en gister ging het alleen iets ruiger. En echt nagels heeft ie niet zo.
Het is ook niet dat ik op het moment bloed, maar pas erna zodra ik me op fris of even naar de wc ga.

Dit.

Mjah, die huid daar is heel teer, heeft niet veel nodig om te gaan bloeden. Maar dat bloeden komt dan misschien omdat het al een klein beetje beschadigd was en als je je dan wast of je moet plassen en je veegt jezelf droog, dan zet je er druk op.

Klinkt in ieder geval verder niet zorgelijk hoor.

Mee eens
De huid daar is zo dun heeft niet veel nodig om een klein wondje te veroorzaken.
Zorg ervoor dat de nagels van je vriend niet te lang zijn en dat er geen scherpe hoekjes aan zitten.

Hmm ja zou kunnen, maar met die andere jongen dat was in januari, dus denk niet dat het echt daarmee te maken heeft. Maar misschien is het wat gevoeliger bij mij.
Nee dat dacht ik ook niet, maar omdat ik het nu weer had en vroeg me meer af of anderen er ook weleens last van hebben gehad.
Bedankt in ieder geval:)

----

Heeft dat niet iets met je ‘‘maagdenvlies’’ te maken?

Is normaal. Je krijgt daar gewoon gemakkelijk een beschadiging.