Bloeden na sex?

Hallo,

Ik heb nu sinds een tijdje een vriend, we hebben 4 keer sex gehad daarvoor was ik nog maagd,
de eerste keer bloedde ik een beetje maar ik dacht dat hoort erbij, maar alle andere keren die erna kwamen bloedde ik best hevig na de sex, en later stopte het weer.
ik dacht dat het wel vanzelf over zou gaan maar vind het nu aardig vervelend worden, het wordt zo’n smeerboel elke keer :woman_facepalming:
Weet iemand toevallig hoe dit komt? en of dit normaal is? en hoe ik er vanaf kan komen?
me vriend doet gewoon voorzichtig dus daar kan het niet aan liggen, het doet ook geen pijn of zo iets dergelijks.

alvast bedankt voor het lezen van me bericht :slightly_smiling_face:

een jaar terug heb ik een soort gelijk topic aangemaakt, misschien dat je nog wat hebt aan de reacties die daar op staan!
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/nog-steeds-bloed-bij-seks-na-jaar-188349.msg7557422.html#msg7557422
en anders kun je me altijd even noten.

Het kan zijn dat je, net als ik, een poreuse baarmoedermond hebt.
Dan heb je pech, dat kun je laten verhelpen maar die ingreep is pijnlijk en kan ik je niet aanraden. Als je er meer over wilt weten kun je naar een gyneacoloog gaan.
Maar aangezien je pas net seks hebt zou ik gewoon even afwachten, waarschijnlijk ontspan je gewoon niet genoeg en ben je niet nat genoeg.

Ik zie hem maar 1 misschien 2 keer in de week dus een wondje kan het niet zijn, dan zou hij al weer dicht moeten zijn. echt heel ruig doen we ook niet, hij is aldoor erg voorzichtig.
ik denk dat een poreuse baarmoeder mond eerder in de buurt komt.
want ik ben altijd erg nat en ik probeer me erg te ontspannen, het doet ook geen pijn.

10 dagen geen seks om je lichaam de kans te geven om het wondje goed te laten helen.

weg.

up

Ik heb hetzelfde. het houd dat altijd dezelfde avond nog op.
Bij mij helpt het om het voorspel weg te laten en meteen over te gaan op seks. ik weet niet waarom maar op de een of andere manier bloed ik dan niet. (:
misschien heb je er iets aan?

Na de eerste keer bloedde ik wel. Ook al ging het heel voorzichtig en was mijn vriend erg lief toch moest het oprekken. Het deed heel zeer en bloedde daarna een beetje. Maar het bloed loopt er niet uit of iets dergelijks… Bloeden na seks is dat je je afveegt als je naar de wc bent geweest en dat er dan bloed aan je papiertje zit. Niet heel heftig of veel bloed. Bij mij in ieder geval niet. De volgende dag zat er nog steeds bloed aan het toiletpapier als ik naar de wc ging. En zitten was niet heel fijn haha. Maar ik bloedde alleen de eerste keer en de pijn word ook snel minder en dan heb je er geen last meer van en dan word je allebei steeds beter in bed en dan begint het pas haha