Bloeden na eerste keer

Hey!

Sorry dat ik hier een topic voor aanmaak, maar ik zit enorm in de stress. Ik heb voor de eerste keer seks gehad en blijf al een dag lang bloed verliezen. Ik weet niet of dit normaal is of niet… Hulp please.

xx

Misschien iets te hard en dat het beschadigd is vanbinnen? De eerste paar keren is het nog niet zo opgerekt…

Of ben je niet ongesteld geworden?

Het kan gewoon een wondje zijn omdat je het gewoon te hard deed ofzo…
Ik zou eerst nog maar even afwachten maar ik denk dat het wel meevalt hoor!
No worries! :wink:

Na mijn eerste keer bleef ik ook 4 dagen bloeden, was hier totaal niet blij mee maar daarna gewoon op de normale datum ongesteld geworden.
Uitzitten dus :dry:

Dank jullie voor de reacties!

Ik ben net ongesteld geweest dus dat was sowieso niet de oorzaak. “Het” deed echter wel veel pijn (al was hij super lief), dus dan zal het een wondje zijn. Ik verlies nog steeds bloed, dus ik maak me nog steeds best veel zorgen… :no_good_woman:

dit heb ik nu ook… Gisteravond voor het eerst seks, ik zag thuis pas hoeveel ik had gebloed en bloed nu nog steeds. Vind t ook een beetje eng…

Heel normaal, heeft wel elk meisje. Je hebt nog nooit seks gehad dus je bent strak en dan voor he eerst in je leven gaat er wat in wat ‘groot’ is dus logisch dat het pijn doet en bloed want je maagdenvlies is gerekt. Eerste keer doet sowieso pijn omdat je moet wennen en dat je heftig bloed is echt heel normaal. Je kan het vergelijken met schoenen, ballerina’s bijv. Eerste keer dragen doet super pijn en je zal blaren hebben maar hoe vaker je ze draagt hoe lekkerder ze zitten omdat je ze uitrekt en minder tot geen blaren ( bloed )

Oke ik maak me een klein beetje zorgen. Ik moest begin deze week ongesteld worden, maandag was ik niet ongesteld en die avond heb ik voor het eerst seks gehad. Toen ik thuis kwam zag ik dat ik ontzettend gebloed had. Echt veel. Sinds dien bloed ik nog steeds, niet veel, echt drupjes zeg maar en het is wel te doen met een inlegkruisje oid, maar het is ook heel donkerbruin. En ik ben dus nog steeds niet echt ongesteld, terwijl ik gister wel ontzettende buik en rugkrampen had, wat ik normaal alleen de eerste of tweede dag van mijn ongesteldheid heb. Vandaag weer nergens last van, ja alleen dat kleine beetje bruine bloed… Ik snap er niets van.

De eerste keer doet niet altijd pijn. Het is ook een kwestie van ontspannen en nat genoeg zijn.

TS, ik denk dat het uitzitten wordt…

Klopt, maar bij de meeste doet het wel pijn. Zoals je al zegt: ontspannen en goed nat zijn