bloeden na eerste keer seks

hey,
Ik heb gisteren voor de eerste keer seks gehad met mijn vriend, het deed eerst een beetje pijn maar dat was al gauw weer weg. Maar ik heb wel gebloed tijdens de seks, ik vroeg het aan een vriendin en die zei dat het normaal was dat je kan bloeden. Nu, een dag later, bloed ik nog steeds een beetje… Weet iemand hoelang dit ongeveer duurt en heeft iemand dit ook gehad? Ik vind het namelijk vrij vervelend haha kus

Ligt er een beetje aan hoeveel bloed je verliest, maar ik zou er van uit gaan dat het niet al te lang meer zal gaan duren.

ja, ik had het ook. maar het was maar een klein beetje (na afloop zaten er een paar druppeltjes op zn eikel). de dag erna had ik nog een beetje gebloed, van dat oude bruine bloed, net als aan het begin van je menstruatie. daarna heb ik er geen last meer van gehad. het is eigenlijk een klein wondje dat nog moet helen.

Ik bloed zelfs nu nog soms tijdens de seks.

Had ik ook na de eerste paar keer :wink: de eerste keer werd ik zelfs spontaan ongesteld. Nu bloed ik allang niet meer dus het is allemaal goedgekomen :slightly_smiling_face:

eén van mn beste vriendinnen had 't wel, maar het leek alsof er een varken geslacht was in dat bed, en de vloer/kleding ( is me verteld) dat had ik niet willen zien namelijk haha .

Dit is normaal.

had ik ook, en ook nog bij de 2e en de 3e keer. Gaat vanzelf over.

Is normaal:) ik heb ongeveer 4 dagen wat bloed verloren en toen was het over. Naderhand ook nooit meer gebeurd.

Hoe reageerde de jongen daar eigenlijk op bij jullie?

1 like

Dankjulliewel voor de reacties! Blijkbaar hadden meer mensen hier last van. Het is trouwens ook alweer over nu.

Hij vroeg of het erg pijn deed en was bezorgd maar daarna konden we er wel om lachen. (:

Hij reageerde er heel normaal op want het was eigenlijk Niet te bedoeling om mij te ontmaagden maar alsnog is het gebeurt. Hij gaf me een knuffel en zei het is niet erg ik ben er voor je en gaf me een kus daarna heeft die wat afgeleid met samen uiteten

Oud topic, slotje