Bloed.

Gister heb ik weer seks gehad na een hele lange tijd. De laatste keer hiervoor was augustus 2010 bij met m’n vorige vriend. Gister toen ik thuis kwam (na de seks) zat m’n string ineens onder het bloed… Ik heb nooit eerder gebloed van seks… Weten jullie hoe dit komt? Net bij het plassen kwam er nog steeds een klein beetje bloed uit… Alvast bedankt

Heb ik ook is gehad. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan de spanning waardoor je bijvoorbeeld wat strakker was of zijn jongeheer was wat grote dan bij je vorige vriend.

Zolang het niet meer gebeurt hoef je je echt geen zorgen te maken.

Ja dat zou wel kunnen, maar is het dan niet erg dat ik nu nog bloed?

Je hoeft niet ongesteld te worden?
Als je nieuwe vriend een beetje groter geschapen is dan je vorige, dan moet je vagina daar aan wennen denk ik.
Misschien zijn jullie toch een beetje ruig geweest of ben je niet helemaal vochtig genoeg geweest.
Doe even een inlegkruisje in en bekijk het vandaag nog even.
Er zal niks ernstigs aan de hand zijn.

nee joh, is gewoon een klein wondje ontstaan, dat kan wel even blijven bloeden. niks ergs hoor :slightly_smiling_face:

Nee ben niet ongesteld, ik slik de pil dus kan het daarmee bekijken. Ben ook 2 weken geleden ongesteld geweest dus lijkt me niet.

2weken geleden had ik hetzelfde. Volgende dag bloedde ik niet meer.

Is heel normaal, dan was je niet nat genoeg, te gespannen of ging hij te diep.
Meestal duurt het een dag en dan is het weer weg, moet weer even herstellen.

Ik heb het overigens 8 v/d 10x ofzo, omdat ik een poreuse baarmoedermond heb. Joepie. :stuck_out_tongue: Het duurt soms ook wel 2 dagen, niet in paniek raken iig. Mijn huisarts zei in het begin dat het heel normaal was, tot het iedere keer gebeurde en dan nog is het niets ergs.