bloed

hee… kzit met een raar probleempje waar ik me best wel zorgen over maak… Mijn vriend had me gevingerd… maar toen ik een tijdje later naar de wc ging had ik oppeens bloed… het deed geen pijn wat hij deed en ik weet zeker dat ik daarvoor nog niet ongesteld was… is dit normaal???

je vagina is erg gevoelig, het kan zijn dat je niet nat genoeg was of hij misschien toch een beetje ruw was en daardoor een wondje is ontstaan. Misschien is je maagdenvlies iets ingescheurd. Niets om je zorgen over te maken in ieder geval!

Dan is je maagdenvlies (let op: die benaming is misleidend, het is geen vlies maar een ribbeltje) misschien een stukje ingescheurd.

Zoals hierboven wordt gezegd. Niets om je zorgen om te maken. =)

ow okeej thanks!! =)

Ik weet niet, maar de eerste keer dat ik gevingerd werd, of sex had, werdt ik gelijk de dag erna ongesteld.
Kan ook toeval zijn.

Kan een wondje zijn, maar als je een paar dagen bloedverlies hebt, lijkt het mij gewoon menstruatiebloed.

Don’t you worry about a thing!

OMG !!! Je bent zwanger!

ik denk dit.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

jeetje, idd!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

denk het ook ;p

QFT.

Wat is dit nou voor een onzin. Ze heeft toch gewoon een vraag, ze heeft het woord ‘‘zwanger’’ helemaal niet genoemd. Wat is er mis met vragen stellen? Grow up.

OMG !!! Je bent niet grappig!

ik had laatst voor het eerst sex en het heeft toen ook 2 dagen gebloed en na 1 dag zelfs hevig, dus nouja als je dat met een vinger hebt zegmaar heb je hetzelfde alleen minder erg, je was waarschijnlijk niet nat genoeg of je vriend is te wild xD
hoe dan ook, volgende keer vragen of tie het wat rustiger wilt doen of minder hard duwen ofzo,

Idd wat hier allemaal al gezegd is, misschien had hij scherpe nagels ofzo. Niks om je zorgen over te maken.

Niets aan de hand.

Je zou inderdaad kunnen bloeden van je menstruatie, maar het zou zoals hierboven al gezegd ook kunnen komen door een klein wondje (heelt wel) of je maagdenvlies (gebeurt op een dag toch wel).