bloed voor/tijdens/na seks

Laatst hebben mijn vriend en ik seks gehad en later kwam ik erachter dat ik had gebloed. Volgens mij was dit na de seks. Die keer erna bloedde ik helemaal niet. Afgelopen zaterdag hadden we seks en toen bleek dus dat ik voor de seks heb gebloed, zijn onderbroek zat namelijk helemaal onder het bloed. Tijdens de seks heb ik er helemaal geen last van gehad. Het doet ook geen pijn en het is ook niet een van de eerste keren dat ik seks heb. Weet iemand misschien hoe dit kan en of dit kwaad kan?
Liefs.

a

Heb ik gekeken. Daar heb ik nergens gevonden dat iemand bloedde voor en na de seks. Alleen na de seks, maar ik vind het juist zo gek omdat het de vorige keer ervoor was.

Ben je ongesteld geweest?

Is het misschien een beetje ruig gegaan dat er een wondje is ontstaan/opengesprongen?

@inaaa ik ben 2weken geleden ongesteld geweest.
@deboorah nee niet echt. Die ene keer was het wel langer dan normaal misschien daarom?

Maar zou dit kwaad kunnen? Zou het erg zijn als ik gewoon even afwacht en kijk of het vaker voorkomt? Mijn vriend wilt namelijk dat ik naar de dokter ga, omdat hij bang is dat er iets is. Ik heb zelf zoiets van laat ik maar even wachten dan zie ik wel.