Bloed verlies?

Hoi,

Ik had net seks met mijn vriend en daarna kreeg ik een hele erge druk op mn blaas. Ik dacht dat ik moest plassen maar er kwam alleen een beetje bloed uit en ik heb nogsteeds erg pijn. Ik ben niet ontmaagd ofzo, dus dat is het niet. iemand idee wat het kan zijn?

Titel moet trouwens bloed zijn :stuck_out_tongue:

Ik heb de titel even veranderd x].

komt het echt uit je blaas zegmaar?? want dan hoeft het niet temaken te hebben met seks.
maar als dat zo is, kan het wel ernstig zijn…
Ik wil je niet bang maken ofso, maar als het blijft zou ik wel ff langs de dokter gaan voor de zekerheid.

Ik weet niet waar het uit kwam. ik zit hier echt te stressen, maar ik wacht idd maar even de avond af… Ik hoop echt dat er niks aan de hand is

kan blaasontsteking zijn, heb ik ook gehad. Heeft zo’n speciale naam als je dat echt na seks hebt. Ff langs de dokter, en dan hoor je 't vanzelf. Ik zou me in eerste instantie niet al te druk maken.

Heb je pijn als je moet plassen? En/of komt er heel weinig plas? Dan is de kans groot dat je blaasontsteking hebt. Zo was t bij mij ook. Je kan trouwens ook symptomen van een soa hebben, maar die zijn bij blaasontsteking na seks hetzelfde, dus gewoon ff rustig blijven en morgen ff langs de dokter of zometeen ff langs nightcare gaan. Sterkte!

Geïrriteerde blaas zou kunnen, verder blaasontsteking of evt een soa?
Ik zou even langs de huisarts gaan, die helpt je wel verder.

Dat snap ik niet helemaal? xD

Je kunt ook seks hebben terwijl je al ontmaagd bent. Het feit dat ze net seks heeft gehad hoeft niet meteen te beteken dat ze net ook ontmaagd is. Volgens mij is dat wat ze bedoelde.

Het lijkt me verstandig om even langs je huisarts te gaan. Het kan namelijk vanalles zijn. Misschien is het ernstig maar misschien ook totaal niet. Maak je dus vooral niet te druk en als ik jou was zou ik gewoon even een afspraak maken bij je huisarts en hij kan je ermee verder helpen en je waarschijnlijk vertellen wat er aan de hand is.

Ja ik bedoelde dat hij me net niet heeft ontmaagd, maar ik al ontmaagd was :stuck_out_tongue:
thanks voor reacties ik ga zeker langs de dokter

Veel succes alvast! En het komt vast wel goed, maak je maar niet teveel zorgen. En laat het ons weten hè hoe het is afgelopen.
xxx

oh, haha ik dacht al :3
Upje voor jou!

Na 2 tests bij de dokter bleek dat ik toch blaasontsteking had… ben echt opgelucht. Gelukkig is het niet iets anders dan dat. Thanks voor jullie reacties!(L)

Gelukkig maar :slightly_smiling_face: