Heey meiden,
Ik heb 2 vraagjes…
Een kleine 2 weken geleden heb ik ‘seks’ gehad. Ofja… het was er eventjes in (kleine 3 minuten) en er weer uit. Dit heb ik met mijn exvriend ook gehad (erin en eruit). Maar betekend dit dat ik ontmaagd ben? (mijn vriendin zegt altijd; ‘Eenmaal erin is geen wegmeer terug!’)
Andere vraag… Deze is beetje beschamend…
Ik had dus kleine 2 weken geleden ‘seks’ gehad, alleen keek hij naar beneden en zat hij helemaal onder het bloed… Ik wist niet wat ik moest doen en raakte ervan in paniek. Gelukkig hielp hij mij en konden we er uiteindelijk wel omlachen (ookal was hij ook even in paniek). Ik had hem maar verteld dat ik ongesteld was. Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar dat was het dus niet. Ik was die week erna pas ongesteld geworden. Ik snap dus niet hoe dit dan kan komen?? Ik ben getest op SOA en dat heb ik niet!
Hij droeg geen condoom, maar ik was wel nat en we hadden ook voorspel dus daar zal het ook niet aan liggen?
Maar nu ben ik dus heel bang dat dit weer gaat gebeuren aangezien we maar een kleine 3 minuten seks hebben gehad. En in de toekomst zal dit waarschijnlijk wel langer gaan duren… Ik wil dit niet nog een keer meemaken hihi…
Heeft iemand antwoord op mijn 2 vraagjes??