Bloed 's morgens! Help!

Ik werd vanmorgen wakker, en ik zag op mijn bed 3 dikke druppels bloed, bij het deel waar mijn hoofd lag.

Ik schrok enorm, dus ik zoeken naar wondjes ofzo, maar niks gevonden… Mijn tandvlees ziet er ook gewoon normaal uit, dus daar kan het ook niet aan liggen denk ik…
Ik ben vannacht ook wakker geworden, en dat heb ik wel vaker, dan word ik wakker, en dan de morgen erna heb ik bloed op mijn bed…

Weet iemand wat dit is, of heeft iemand dit ook gehad en wat heb je hier tegen gedaan? Dankje! :grin:

Kun je niet een bloedneus hebben gehad?

Ik denk een bloedneus. Zodra het steeds warmer wordt krijg ik midden in de nacht heeel vaak bloedneuzen :p.

Bloedneus misschien ja.

Moet wel een bloedneus zijn, aangezien je tandvlees in orde is en je geen wondjes hebt. Sommige mensen hebben een gevoelige ader in hun neus. Bij een klein stootje of bij warme temperaturen kun je een bloedneus krijgen.

Ik denk het ook, je hoeft je geen zorgen te maken denk ik :slightly_smiling_face:

Bloedneus, heb ik ook wel eens. Word ik wakker in zo’n bad van bloed, er leuk is dat. :’)

Haha ja, dat heb ik ook (:

bloedneus maybe, klinkt raar maar je kunt in je neus kijken? (ok dit klinkt echt weird xd)

en misschien een klein wondje op je hoofd onder je haar ofzo, maar ik denk niet dat het iets is waarover je je zorgen moet maken.

Het kan ook oorontsteking zijn, ik heb 3 keer oorontsteking gehad en dan kwam er ook bloed uit m’n oor enzo. Als je ook last heb van je oor zal ik even naar de dokter gaan.

bloedneus.
heb ik ook wel eens gehad.

ik denk ook een bloedneus.
maar als het erg vaak is kan je altijd even op internet
zoeken op zo’n dokterssite ofzo? weet het ook niet!?

xxx

dan heb je ook oorpijn…