bloed, pijn, niet lukken

Hey meiden,
Ik probeer al een tijdje het te doen met mijn vriend.
We hebben het al meerdere keren geprobeerd met condoom en iedere keer doet het enórme pijn en bloed ik ook terwijl ie er niet eens inzit of een beetje.
Dit is nu al ong 4x gebeurt en iedere keer komt ie er niet in en bloed ik weer.
Is dit normaal dat ik al bloed voordat ie erin zit? en hebben jullie misschien tips want ik begin een beetje wanhopig te worden omdat het telkens maar niet lukt.

Alvast bedankt!x

bloed voordat -ie er ook maar in zit?
Chronisch ongesteld :’)?

Rustiger aan doen dan maar?

haha nee niet chronisch ongesteld
hij probeert het er zeg maar in te duwen en dat doet al enorme pijn en dan daarna heb ik wat bloed ;p

Je zou ook aan vaginisme kunnen lijden. Zoek er eens wat over op internet.

^idd nu je het zegt daar lijkt het wel op.

bedankt! maar hoop dat het dat niet is :frowning_face:

ben je nat genoeg? of iets van extra glijmiddel gebruiken? :slightly_smiling_face:
mischien span je je vagina ook te erg aan (meestal onbewust) omdat je weet dat het pijn gaat doen, en dan doet het juist pijn.

Ik heb dat ook, echt vreselijk :frowning_face: Is wel extreme vaginisme vastgesteld ja… Hoewel ik daaraan twijfel want het lukt wel als ik nat genoeg ben, dusja, glijmiddel enzo.

En ook, eens hij erin zit, doet het geen pijn meer! (tenzij het te lang duurt en ik minder nat word xD)

Ik denk dat je je onbewust teveel aanspant waardoor hij er niet in kan waardoor het gaat schuren waardoor het pijn doet waardoor het gaat bloeden. Heeeeeel veel ontspannen, wachten tot je nat genoeg bent en eventueel glijmiddel gebruiken. Ik denk niet dat je meteen ‘vaginisme’ hebt hoor : )

Sommige meiden maken de TS zo onnodig bang! Vaginisme is best wel een extreme diagnose, hoor.

Dus…
Misschien is jullie voorspel te kort en ben je niet opgewonden en nat genoeg?
Dan kan je ook gewoon glijmiddel gebruiken.

of misschien heb je voor je ‘ontmaagding’ ook nog nooit echt gevingerd of frequent tampons gebruikt? Dan moet je alleen nog veel oefenen, meer niet =)

thnx meiden!
ik weet van mezelf dat ik wel heel erg gestresst ben altijd omdat ik bang ben voor de pijn dus daar zal het wel aan liggen
Ik ga wel gewoon wat rustiger aan doen en meer ontspannen
Dankjewel voor jullie hulp!

oooh, ik heb hetzelfde probleem gehad!
ik probeerde het te doen met mijn vriend, alleen het paste gewoon niet!
ik baal er echt van, en heb nu het gevoel dat het misschien nooit zal lukken…
hij probeerde het ‘op te rekken’ met zijn vingers maar dat deed echt onwijs veel pijn!
Ondertussen is het nu uit met mijn vriend, zonder dat we ooit seks hebben kunnen hebben haha,
is mijn vagina dan misschien te klein?

Had echt precies t zelfde…
alleen was t bij mij… omdat hij heel graag wou en mij steeds verder tot dingen overhaalde, dus het was bij mij niet bepaald omdat ik het wou… dus toen naja IDontKnow. ben er blij om dat het nooit gebeurd is! :slightly_smiling_face:

@kusseje heb precies zelfde als hij met zijn vingers oprekt denk ik echt nooo hou maar op haha

Je bent waarschijnlijk te gespannen. Geniet, benen wijd en ontspan ;p