Bloed nog heel vaak

Ik heb nu al best vaak seks gehad, ruim boven de 20 keer.
En ik bloed echt 8 van de 10 keer na de seks.
Meestal alleen als we echt diep gaan maar steeds vaker ook als we gewoon doen.
Pas als we echt heel rustig doen ga ik niet bloeden.

En tussen de keren dat we het doen zit minimaal een week, dus lijkt me sterk dat het nog niet geheeld is ofzo dan. Hij is ook niet heel groot geschapen ofzo.
(Weet iemand eigenlijk wat er zou kunnen bloeden? :3)

Hebben jullie onveilige seks? Zoja, dan raad ik je aan voor de zekerheid een soa test te doen…
Wat voor standjes doen jullie? Achterlangs kan hij namelijk het diepst komen…
Ben je opgewonden genoeg en denk je niet aan je dagelijkse dingen?
Als je niet opgewonden genoeg bent, heb je een droge baarmoeder, als hij dan in je komt, kan dat bloedingen veroorzaken.

We hebben onveilige seks ja maar zijn allebei elkaars eerste in alles, en ja dat weet ik 100% zeker. :slightly_smiling_face:
En het is tot nu toe bij ieder standje wel gebeurd, ook missionaris.
Het gebeurd ook als ik echt ontzettend nat ben en ook als we veel glijmiddel gebruiken…

Het is echt heel vreemd :3

Ga naar de dokter zou ik zeggen.

Raar… Bloed je veel dan? Ik weet nog wel dat de eerste paar keren dat hij me vingerde, ik ook wat bloedde (al was dat wel heeeeel weinig, maar het was iets). En doet het ook nog steeds pijn ofzo dan?

iemand die ik ken had dat ook, die had last van contactbloedingen. zij is ervoor naar de gynaocoloog geweest. :wink: succes

Ik zou er gewoon even voor naar de huisarts gaan.

Dat heb ik ook een tijdje gehad, terwijl het daarvoor altijd gewoon goed ging.
Ik heb geen flauw idee waar het aan lag, maar het is uiteindelijk vanzelf overgegaan.

had het alleen de eerste 3/4 keren omdat hy nou eenmaal een grote had maar aangezien jij nog steeds blijft bloede zou ik toch naar de doc gaan joh!

Brandt het ook?

ga naar de huisarts

Mn eerste x bloedde ik ook… Nu niet meer… maar als hij gewoon handwerk bij mij doet, en dan heel hard en diep gaat ofzo… of nog een gaatje mee pakt, dan bloed het ook… voel me zo kut en voorschut dan!

misschien een wondje?