Bloed, niet ongesteld!?

Ik zit met een probleem.
Ik ben nu sinds woensdag al ziek, buikpijn, misselijk, het heersende virus denk ik zo…
Maar vanochtend werd ik wakker en ik ging naar de wc, het leek net of er diarree in mijn onderbroek zat, maar dan van bloed. (Sorry voor de vieze uitleg)
Dus ik gelijk kijken naar mn pil, maar ik kan niet ongesteld zijn, moet er nog 14 slikken. Heb mn pil wel 3 dagen uitgekotst.
Maar het blijft maar ‘slijmerig bloeden’. Mij lijkt het ongesteldheid? Het is ook niet helder rood, maar meer bruin. Het komt echt uit mijn vagina.
Kan er vanbinnen iets kapot zijn ofzo?
Heb overigens geen sex ofzo gehad deze periode.
Ben echt bang om naar de dokter te gaan, ik vind de dokter zoiezo niet fijn. Daarom vraag ik het eerst aan jullie.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

het kan ook bruine afscheiding zijn.

^het ruikt ook echt naar bloed en het blijf maar bloeden, niet een klein beetje, maar echt erg…

Doorbraakbloeding?

oke, dat is wel heel apart!
misschien kan je gewoon de dokter alleen even bellen?
en als ze je vragen om toch langs te komen, zou ik het toch echt doen.

Bedankt voor de reacties!
Wat is doorbraakbloeding?

Dat krijg je meestal alleen als je je pil lang doorslikt toch?

‘Een doorbraakbloeding is een tussentijdse bloeding in je menstruatiecyclus.’

Dus wat jij hebt; je bent net een week af van je menstruatie, dan kun je alsnog een doorbraakbloeding krijgen, dus een paar dagen bloeden wat niet tijdens je stopweek is.

Als je het over een dag of 3 niet vertrouwt, bel dan even de huisarts, maar denk niet dat je je zorgen hoeft te maken ; )

je hebt je pil 3 keer uitgespuugd, lijkt mij dus zeer waarschijnlijk dat je lichaam gewoon denkt dat het nu ongesteld moet worden. En als dat eenmaal is begonnen kan je dat ook niet meer stoppen door pillen te slikken.

Reken dus maar op een gewone ongesteldheid en slik daarna meteen door met de volgende strip!

Maar ik slik nooit zo snel de pil en het lijkt niet op menstruatie bloed.
Ik kijk het idd nog een paar dagen aan en anders ga ik toch maar bellen.

Bedankt voor jullie reacties!

je hebt wel al 3 keer overgegeven, dan gaat die pil natuurlijk gewoon mee… misschien ben je wel gewoon ongesteld.
of misschien heb je wel een baarmoeder ontsteking… kan je ook uitvloeiing hebbe, buikpijn en koorts

@ FRUITxSHAKE; als je een darmontsteking hebt, komt er toch geen bloed uit je vagina…? xD

Inderdaad, als jij je pil 3 dagen hebt ‘uitgekotst’ (binnen 4 uur na slikken) dan werkt de pil niet… Maar ik weet het ook niet precies allemaal! Toch even dokter bellen als dit aanhoudt? succes!