Bloed in tapijt

Hey zouden jullie me alsjeblieft kunnen helpen met wat ik nu moet doen??
Ik heb namelijk iets heel stoms gedaan en ik weet niet wat ik moet doen, het is eigenlijk ook een beetje oncharmant, vandaar dat ik een nieuw account heb aangemaakt voor deze topic, omdat ik met mijn oude acount al bekend hier ben en niet wil dat men dit weet over mij… Verder ben ik niet zeker of het in het goede topic staat maarja.

Het zit dus zo: ik ben ongesteld en een paar dagen op bezoek bij mijn oom en tante. Ik had me een beetje verslapen en daardoor moest ik, zodra ik opstond, meteen naar de wc om mijn maandverband te wisselen. Helaas was de wc/badkamer bezet en aangezien er maar één was, kon ik nergens anders heen. Maar ik moest écht wisselen, dus ik besloot om het maar op mijn kamer te doen. Deed ik dus, maar ik weet niet of het aan het maandverband lag ofzo maar opeen viel er opeens zo’n “klodder” op de grond! :open_mouth: Nadat ik een nieuw maandverband had ingezet probeerde ik de klodder van het tapijt te vegen met het verpakkingspapiertje (had ik nou net geen servet bij de hand <_< ), wat het eigenlijk alleen maar meer verspreide. Nu is er dus op het kleed/doek van mijn oom en tante een vieze menstruatie-bloed vlek en ik durf het ze niet te vertellen!! Want tja, hoe leg je zoiets uit? En ze zijn ook bepaald niet de meest sympathieke mensen.
Mijn vraag dus: WEET IEMAND HOE IK EEN VLEK BLOED UIT TAPIJT KAN VERWIJDEREN MET BEPERKTE MIDDELEN? Ik kan nu wel even naar de Kruidvat gaan ofzo om iets speciaals te kopen maar dat scheelt weer tijd.

En denk ajb niet dat dit een onzin-topic is omdat mijn account nieuw is en het verhaal vreemd klinkt. Dit is echt, en dit is dringend.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Je kan ook vertellen dat het bloed in van *insert lichaamsdeel* arm, voet, teen, schaafwond. Het is misschien een beetje een naar idee enzo.
Maare verder, bloed is zover ik weet echt heel moeilijk eruit te krijgen, dus upje voor je.

En oja, ik was aan het eten.
nu heb ik geen honger meer:p

Hier iemand met hetzelfde probleem xD
Staan hier en daar wat tips tussen…

Oh sorry :stuck_out_tongue:

Maar welk lichaamsdeel moet ik dan zeggen? En zullen ze zich niet afvragen hoe ik dan aan zo’n schaafwond kom? Het is niet echt een klein vlekje ofzo :confused:

Bedankt!

Ik kijk even rond in dat topic, maar intussen zijn meer reactie’s hier welkom :slightly_smiling_face:
Als ik het antwoord heb gevonden (of wanneer het er niet meer toe doe, hoop opgegeven, vlek ontdekt, iets dergelijks) zal ik het wel ff melden hier, dan kan er een slotje op.

Zeg dat je in je vinger heb gesneden ofzo?

De vlek is ongeveer even groot als iemand’s duim, als ik me in mijn vinger had gesneden zou dat hoogstens wat druppels hebben veroorzaakt… Maar ajb oplossingen om de vlek eruit te krijgen?

http://www.woonwebsite.nl…edekking-Verwijderen/1611

^Ook handig! Zal er straks naar kijken.

Ok, ik heb in dat andere topic gevonden dat ik een product “Vanish” moet kopen. Voorlopig zal ik het erop houden dat ik dat product koop, en dat het werkt.
Zo niet, ben ik binnenkort weer terug onder deze username voor een upje/meer tips.
Ik hoop echt dat het werkt, ik heb tot zaterdag voordat ik uit de kamer ga…

Maar bedankt voor de snelle reacties iedereen!

Ben je nu als enigste op bezoek bij je oom en tante?
Misschien hebben je ouders/ voogden wel tips.

Aub even opletten op de regels. Je topictitel moet duidelijk zijn en mag niet in hoofdletters. Ik heb het even aangepast.

@ HeartxCore: Sorry, ik had het in een opwelling geschreven. Zal het de volgende keer niet meer doen (a) Thumbs up voor de nieuwe titel trouwens, dat maakt dingen een stuk duidelijker, achteraf gezien.
@ Kloot: Ja ik ben hier als enige, mijn ouders wonen in Canada. Maar zelfs als ze hier waren zou ik het wss niet durven te vragen aan mijn moeder. Ik zou het wel eerder aan haar vertellen dan aan mijn tante.

Bloedvlekken krijg je weg met koud water.

Dat. Mijn zusje had es echt een stortvloed aan bloed dat uit dr mond/neus/weetikveel kwam nadat ze met dr smoel was gevallen. Overal bloed, ook tapijt, meeste gelukkig op tafel. Ik kreeg t volgens mij weg met koud water en zeep.

Ja als ik doorlek laat ik het altijd eerst weken in koud water. Daardoor laat bloed los, door warm water gaat het stollen.

Kan je niet zeggen dat je n bloedneus had ofzo… Succes!

met koud water idd, alas het niet lukt moet je het gewoon aan je tante vertellen.
zij is ook een vrouw, net zoals iedereen die hier reageert zal ze het heus wel snappen, al is het nog zo genant

Ik zou ook voor het “bloedneusidee” gaan! :slightly_smiling_face:
Véél succes

als ik jou was zal ik een washandje of een handoek (het liefste in een donkere kleur) proberen te smokkelen uit de badkamer of uit de linnenkast.
schenk een glas koud water en en ga net doen alsof je dit gaat opdrinken en neem het mee naar boven naar je kamer. je kan natuurlijk ook drinken pakken, boven opdrinken en vervolgens in de badkamer er koud water in doen.
pak een stuk zeep, of shampoo. en probeer het eruit te krijgen.
mocht dit niet lukken dan kan je altijd naar de kruitvat gaan en van dat spul kopen :slightly_smiling_face: