Bloed door seks/morning after pil???

Hoii,
Ik ben dit weekend bij mijn vriend blijven slapen en in die tijd hebben we een paar keer seks gehad. Bij de laatste keer dacht ik ineens: Het condoom heeft een beetje een vreemd kleurtje. Hij was een beetje geel achtig. Toen ik was aangekleed zag ik ook dat er een beetje bloed op mijn vinger zat. Ik heb nooit eerder gebloed tijdens seks en daarvoor was er niks aan de hand, echt pas toen we klaar waren zag ik het voor het eerst. Ik heb ook 7 dagen geleden de Morning after pil gebruikt omdat we toen geen condoom hadden gebruikt. Daarvan kan je ook gaan bloeden. Vanochtend ging ik naar de wc en er zat toen ook best veel bloed. De hoeveelheid bloed dat ik nu heb lijkt niet op ongesteld, het is minder. Nu vraag ik me dus af of ik bloed door de seks (omdat het wel heel toevallig toen begon) , of dat het komt door de morning after pil van 7 dagen geleden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik veronderstel dat de morning after pil er wel wat mee te maken heeft, dat is een serieuze hormonen bom dus ja.

Dubbel topic.