Bloed bij vingeren?

Hey, ik weet dat er andere topics hierover zijn maar degene die ik vond waren erg oud.
Toen ik laatst vingerde kwam er bloed zegmaar, ik ben niet ongesteld dus daar kwam het niet van. Maar het was best veel want mn vinger was best rood. Ik ben nog maagd misschien dat het daardoor komt maar weet iemand hoe dit komt?

Wondje door een scherpe nagel.?

Wondje of je maagdenvlies. Ik zou je er geen zorgen om maken.

Maagdenvlies bestaat toch helemaal niet? :’)
Er wordt idd gezegd dat je met je ontmaagding je maagdenvlies wordt gescheurd, maar volgens is dat helemaal niet waar. En bestaat dat ding helemaal niet.

Het bestaat. Alleen niet als een vlies. Eerder een randje.

Denk dat het in dit geval om een wondje in de vagina gaat, het is niet iets waar je je zorgen om moet maken

Niet iedereen heeft een maagdenvlies maar sommige wel. Bij mij is het ook ‘‘gescheurd’’ door masturbatie.

Kan ook gewoon zijn dat je iets te hard ging en de wand in je vagina op dat moment nogal dun was. Dan krijg je een beetje bloed, maar niet per sé een wond meteen. Ik denk dat je pas echt een wond hebt als het vaker voorkomt…?

of je hebt toevallig lange/scherpe nagels en je van binnen een beetje gekrast, dat kan best gebeuren!