Bloed bij slijm

Ik ben al een paar daagjes ziek (waarschijnlijk koorts) en heb heel erg last van mn keel(vooral bij het slikken bijna niet te doen). Toen ik vanochtend wakker werd was het heel erg en hoestte ik best wat slijm op, daar zat bloed bij. Hoort dit erbij of ?
Hopelijk kunnen jullie me helpen xx.

Nee, dat hoort niet. Ik zal even de dokter bellen als ik jou was :slightly_smiling_face:

vooral dus niet op google opzoeken, daar kom je echt op de verschrikkelijkste ziekten uit!
gewoon even naar dokter gaan, die heeft er verstand van

Niet op google zoeken, dan kom je idd echt op de vreselijkste dingen uit. Gewoon de dokter bellen!

Wat hier al meerdere malen gezegd werd; de huisarts bellen!

Oei, dit lijkt me geen slim advies. Als je bij ieder kwaaltje dat je hebt google raadpleegt, dan ben je volgens die informatie al lang de pijp uit gegaan. Niet op google gaan zoeken, maar gewoon even langs de HA gaan. Dan krijg je meteen een betrouwbaar antwoord en eventueel medicatie om het te genezen. Beterschap!

Ik heb het ook en ik ga straks naar de huisarts

Het kan ook zijn dat je met hoesten je keel een beetje hebt beschadigd, op google moet je niet vertrouwen volgens google ben ik met elk kwaaltje zwanger :’)

Maar ga toch maar eens langs bij de dokter !