Bloed bij seks na 2,5 jaar

Sinds een maandje heb ik opeens last van bloed na de seks. Ik heb heel internet afgespeurd, maar ik kan niets vinden wat past bij mijn symptomen. Dus ik vroeg me af of iemand weet wat het is? Wellicht het zelf heeft gehad?
Ik heb pijn bij de ingang van mijn vagina. Na de seks komt er een beetje bloed uit mijn vagina. Ik heb onlangs een schimmelinfectie gehad, maar dit is helemaal weg. Ook ben ik aan de pil (al 4 jaar dezelfde) en heb ik maar 1 bedpartner gehad (mijn huidige partner). Ik ben ook zijn enige (bed)partner.

Ik hoop dat jullie misschien weten wat het kan zijn. Naar de dokter gaan doe ik liever niet, aangezien ik mijn dokter iedere dag tegen kom en ik hem ook goed ken.
alvast bedankt voor het lezen!!

Toch denk ik dat je naar de huisarts zal moeten gaan. Kan je geen vervangende huisarts vragen? Huisarts in opleiding ofzo? Bloed kan veel betekenen, iets met de baarmoeder maar ook gewoon een wondje door het vrijen bijvoorbeeld. Artsen weten het toch beter;)
Succes

bedankt voor de snelle reactie :slightly_smiling_face: Ik zie de dokter echt als mijn laatste uitweg. Als niemand anders de symptomen herkent, zou ik inderdaad toch (helaas) naar de dokter moeten.

Toch misschien terugkerende schimmelinfectie? Of bacteriële infectie. Ik zou het ff afwachten en anders naar de dokter gaan.

oh, ik heb precies hetzelfde! ik heb sinds 2 maanden 3 á 4 keer per week seks met m’n vriend en bloed vrijwel elke keer kleine beetjes :frowning_face:

Ik dacht precies hetzelfde wat hier allemaal dus al stond

Het hoeft niet persee iets te zijn, ik heb het ook ineens gekregen en ik heb t nu nog af en toe, zomaar. Ik heb blijkbaar een poreuze baarmoedermond. Als ik bijv veel seks heb bloed het sneller omdat het dan al geïrriteerd is etc.

Maargoed, het kan ook gewoon wel iets zijn, ik zou voor dat soort dingen sowieso niet naar de huisarts gaan want die is over het algemeen toch waardeloos met dit soort dingen. Vraag om een verwijzing naar de gyneacoloog en laat even een echo maken, dan kun je meteen zien waar t door komt.